OT-Glaad!
Nu har vi bestämt oss. Vi ska skaffa en häst i Maj-juni :D Jag är så överlycklig att jag tjatar på mamma och pappa nästan varje dag: Kan vi inte köpa tidigare. Men jag förstår att det är ett väldigt STORT ansvar att ha häst, men jag klarar nog det *hihi* för ända sen jag var liten så har jag vart hos min moster och matat,ridit,ryktat och mockat i stallet och nu har jag även börja på ridskola (förra året började jag)
Ville bara skriva av mg hihi <333
ingen som "gladar-2 med mig? :'(
kul :)
Själv haft 6 hästar^^
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
och sköthästar :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#2 Oj , gud va kul jag längtar så himla mkt :)
grattis grattis!!
Det är helt underbart att ha häst, har haft häst nästan hela mitt liv. Har inga för tillfället men jag saknar det enormt!

VAD KUL!
Grattis och Lycka till :] att ha egen häst är underbart ^^
Vad kul!! :)
hihi tack allihopa, ja det kan jag verkligen tänka mig det är som om jag redan haft en egen häst min mosters häst Abbe är nog den snälllaste som finns ni kan se han på hennes hunduppfödningssida www.borgeflon.se så finns han under hästar :)

Vad skoj. Jag har 1 pålle jag med, Coca Cola. Svart ridponnysto med stjärn & strimma.
Uthyrd på foder nu pga. stallbrist, bristande intresse & att jag inte har lika mycket tid. Så hon ska troligen säljas till våren till sin fodervärd.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

vad kul! :D

Vad kul
Jag har två egna hästar:)
/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!
Jaa ska bli jätteroligt :D
Grattis!!
kul!

Fy vad roligt :D:D Mamma är också lite inne på en häst (a) Fast det är en ridskolehäst så tror inte att hon kommer få köpa honom :/
har en shettis :D Viktor :D
men du.. inte för att vara elak.. jag tkr iaf. det är för tidigt att skaffa häst, skall köpa en "egen" häst om typ 1-2år :D
min shettis är en sällskaps häst ^^
#16; Fick min första egna häst när jag var 7år^^ Innan det var jag skötare på en shettis i ca 2-3år :P. Och sedan ökade det tills vi hade 6 hästar ;). Nu har vi ingen dock^^
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#16 vaddå för tidigt pappa har ju lovat mig e flera år att när vi flyttar till hur ska vi skafa häst .
men ja tänkte mer på " och nu har jag även börja på ridskola (förra året började jag) " tkr d lät lite skummt,
men Jag "skummläste" ^^
#19 asså jag har ridit i mååånga år hos min moster (hon är fd ridlärare) och sen flyttade hon då började jag på ridskola iställe x')
#20 söötnows :') <3

Vad roligt! :D

#24: Jätte söt! :D
#25 tack :)

#26: Hur länge har du haft honom? *nyfiken* :)
Grattis :D !
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
#24 satan va söt :D <3
#28 Tack :D vv}
Vad tycker ni att jag ska ha för ngn sorts häst? :)
Hur gammal är du, och lång elr kort :)?
MVH

Vad vill du göra med hästen? Hoppa? Köra? Dressyr?
www.frihetenskaniner.se
Jag är 13 år ca 1.62 lång :)
Jag ska ha hästen som ridhäst ;)

Grattis!

#36 Tack ^^ <3
#37 va kul :D åh fy va söt <3
Frågar som ciss
Vad vill du göra med hästen? Hoppa? Köra? Dressyr?
#39 jag kommer nog göra lite olika men galopp och hoppning e roligast tkr jag :)

e du bra på att rida? :)

kul för dej :D lycka till! :D

Har ni eget stall eller ska du ha den inhyrd nånstans?^^
#41hihi många säger att jag är bra på att rida men jag kan aldrig säga ngt positivt om mig ^^ men rida kan jag ;P
#43 Vi ska ha den inhyrd hoss en granne :)

vad roligt ;) Jag och en kompis ska kanske köpa häst ;)

Vad för häst ska ni köpa?; )
# 45 va roligt :')
#46 Vi ska nog ha en Kallblodstravare :)

#47 Det gör ni verkligen rätt till :D Dom är underbara! :) (är syrra med ellen_95, och vi har ju två stycken kallblodstravare :)
#45 hur länge har du ridit?

#49 men guud va fiin :D kommer och kidnappar nu vill jag osso ha en sån :D
Men nu när vi ändå snackar om häst vet ni nån bra sida med hästannonser? :)

#49 Åååh Fjording och Arab!
Fjoringens vackra färg och Arabens fina man
ÅÅH HEELT KÄÄÄR!
Grattis! Måste kännas underbart. :D
Okej :) Det blir din första ponny då ellr?
Då skulle jag tipsa om Connemaraponnyn, elr möjligen New forest, som en fin ridhäst. Inom hoppning är dom oxå bra.
MVH

Häng inte upp dig på rasen (typ "jag ska BARA provrida connemaror för det är en sån jag vill ha!") bara ^^
www.frihetenskaniner.se
#48 hon har ridit mindre änn 1år å dom har inte enns börjat gallopera
#56 jag har galopperat och hoppat o allt :o
jo, ja menade Jennie104

Nordsvenskar är urfina säger jag bara! ;D

#49 aahh!! fiinaste på jorden precis som du sa! otroligt vacker ^^ underbar blandning! ;]

#56 Oj då är det nog lite för tidigt att skaffa häst.
Åh så kul :) vill också ha egen häst <3
#61 jag har ridigt i måååångamååånga år :O

#63 men jag menade INTE dig!
haha jaha jag missuppfattar mig hela tiden .___. :P
Jag tycker du ska köpa än på så är snabb men lydig så här häst så går att göra allt med

#66: Konstig ordföljd? Menar du att hon ska köpa en snabb & lydig häst? Ursäkta - men det låter som något i ett spel. Att man ska ha en så snabb & lydig häst som möjligt så att man vinner många tävlingar ^^
För det första kanske hon inte vill ha en snabb häst. Hon kanske gillar lugnare hästar eller vill ta det lite försiktigt i början, hon kanske är osäker. Vad ska man då med en snabb häst till?
Annars kanske hon gillar utmaningar & riktigt vilda hästar som är lite att "ta" i - då ska hon ju inte ha en lydig häst.
www.frihetenskaniner.se
#66 Jag ville ha hjälp med liksom ras och så inte ord ^^
oj sorry
Men vad vill du ha för sorts häst?
#49 Gud så fin! helt underbar <3 jag tycker inte många hästar är söta.. men den där… Underbar!! :D
Och nu har vi fixat stallplats också :D Men en tinker, jag bara älskar dom men är dom bra som nybörjarhäst, har läst att dom är väldigt lugna och lydiga men ändå busiga ^^ precis så vill jag att en häst ska vara :)