Kommentera en bild :]
Skulle tycka det var kul om ni ville kommentera denna bilden! Alltså, ljuset, bakgrundsfärgerna, kaninens position osv. Är mkt mkt roligare om ni ger riktigt kritik än bara skriver "åh så söt kanin!" :]
Baron är riktigt svår att fota, så jag blev rätt nöjd med denna bild. Han satt still en sekund! x] Ja, tack på förhand ^^
Fin bild! Tyckte färgerna på handukerna passade bra till hans färg. Först funderade jag ifall bilden var lite mörk, men det passar ganska bra iaf. Har nog ingen mer kritik, jag är inte så superbra på att ta bilder själv så men verkligen en fin bild! :)

Okej, TACK så mkt för kritikien :]
Jag tänkte också på det med färgen, och testade att ljusa upp den, men då såg han helt plötsligt ut som en viltgul madagaskar, typ x] *asg*
Ja, tack igen :]
Ingen mer som vill kritisera ;P ^^
jaha, viltgul madagaskar.. du har väl kommit på en ny färg! ;)
Jättefin bild, ren bakgrund, inget störande på bilden i sig. Kaninen har ett milt uttryck, bilden känns lugn, typ :) "Loggan" stör inte heller, vilket ju är bra, och kaninen ser inte stressad eller otålig ut ^^. Enda "dåliga" med bilden är att den är lite brusig, eller kanske är det bara min skärm som får den att se ut så ..? I alla fall, en mkt bra bild tycker jag :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

#3 haha, precis ;]
#4 Tack för kritiken :] Det är nog inte din skärm, bilden är lite brusig :/ Ljuset var inte det bästa när jag fotade precis, även om jag ställde upp massa golvlampor omkring x]
Jag tycker om bilden väldigt mycket! Väldigt söt :). Dock lite mörk, och lite suddig vid nosen :P. Men det gör inte så mycket^^. Super sött!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#6 man tackar :] ^^