Kanin
Hej..ny på det här men fick hem en liten sötnos för 1 vecka sen. Hon är 8 veckor, vet inte Vilken ras? hon är men jag blev lite orolig igår när ena hennes öra har börjat hänga. Hon hade båda öronen uppåt när vi fick henne. Hon äter och dricker och skuttar omkring.
Skickar med bild på henne så kanske någon kan hjälpa mig att Vilken ras? Hon är😊
Grattis till din nya vän!
Sa inte de du köpte henne ifrån vad hon är för ras/blandning? :) Det är inte alltid lätt att veta vilka raser det kan vara i en kanin bara genom att titta på den, men med tanke på att ena örat börjat hänga lär det i alla fall vara någon av vädursraserna i henne, mest troligt dvärgvädur. Sen om hon är bara det eller något mer är omöjligt att säga. Vissa lägger inte sina öron direkt, särskilt inte om de är korsningar.
Den du köpte av borde veta? Annars är personen inte speciellt seriös.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1:
Alltså min dotter fick henne av hennes pappa.. jag har frågat honom men inget svar🤷♀️
Blev bara lite orolig när jag bara har sett hennes öron stå upp och plötsligt börja det ena hänga.. men hennes beteende är detsamma, var rädd att hon var sjuk.
Tack för svar😊