Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 359 ggr
flisan93
0

OT- ofta oroliga?

Är ni ofta oroliga över saker? Jag är det hela tiden och är på min vakt dygnet runt. Det jag mest är orolig för är mina föräldrar. Jag tror alltid att det ska hända något och att jag ska fölora dem. Det är knasigt;P Det har aldrig hänt något men tanken kommer alltid varje gång de far bort eller något sådant. Jag är oftast rädd för att vara hemma själv, konstigt nog. Hemmet är ju det tryggaste stället men jag är endå ängslig när jag är hemma själv. Jag tror alltid att någon jag inte känner ska komma hem till mig. Komiskt men skrämmande. Känner ni så eller har ni kännt så någon gång?

Feliciaa
0

Njaw.. bara när dem sagt att dem ska komma hem en tid och kommer hem senare

Lizzan
0

Nja, jag oroar mig inte så mycket ^^

soten
0

Njaa… Ganska ofta faktist ^c^

Pinacoladas
0

Jo sammahär ibland känns det som att man VET att de kommer hända något med ens föreldrar? as skum feeling!!

Jojsan
0

nje.. brukar inte oroa mig så.. ^^

Mimmiih
0

asså, det kan ju vara lite , jaa, vad ska man säga.. Läskigt..?  att vara hemma själv. Speciellt om det är på kvällen.. Men ibland är det ju bara härligt att liksom få göra vad men vill ,)

Förut hade jag svårt att sova över hor kompisar, för att jag trodde att jag, typ, skulle vakna dagen innan och aldrig mer få träffa mamma och pappa, mne nu är det inga problem :)

Ibland om jag är hos ngn kompis och är nere i deras källare.. käns de som att någon ska komma och typ stirra på en eller nått. :P

- Joo, du. Det finns mycket att oroa sej för i världen… ;)

Little
0

Joo jag oroar mig hela tiden! asså det kan vara jättekonstiga saker, att mamma och pappa blir skjuten eller att min bror blir mördad XD händer ofta och på kvällarna har jag drömmt att jag försökt att rädda mulle när vårat hus brann och jag inte lyckats :( läskigt..

Mimmiih
0

#7 - Jag har också drömt så.. fasst inte om Mulle, men.. :P

twinnie
0

Jag sover med öronproppar och hör absolut ingenting när jag har dom i. Så när jag försöker sova hör jag inte om det skulle vara någon i rummet (vilket det inte är, men ja) och det är lite läskigt :P

Lizzan
0

Varför kom du på iden att sova med öronproppar från början?*nyfiken* :)

twinnie
0

#10 För att jag inte kan sova av ljud som tex. bilar, kaninerna som gräver mm.

annaforsgren
0

jag är alltid orolig över att det är någon i huset så jag måste alltid när mamma gått iväg eller nåt kolla igenom hela huset, eller om jag hör något så måste jag gå runt och kolla i alla vrår:/

och så är jag orolig att bli påkörd om jag går brevid vägen, så kannske det är nåt dummhuvud som bara åker av vägen och kör på mig. så jag tittar alltid bakåt när jag går brevid en väg och blir rädd när en bil kör nära eller låter  högt.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Clariiz
0

Nja.. Inte så värst mycket..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jennie104
0

Ja jätte! Orolig när det ringer att det är någon släkting som har dött, när jag är hemma ensam är jag skit rädd, när mamma åker buss tror jag att hon ska krocka. Så är jag skit rädd för att någon ska komma å råna och mörda oss. Fast det är inte så konstigt eftersom mamma blivit rånad

Lippo
0

Jag är alltid rädd på kvällen att det ska börja brinna på natten och blir alltid lite orolig när mamma ska ut och gå eller något att det skulle hända henne något :/