Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 616 ggr
Em--ma
0

Snö för kaninerna!

Heej tänkte bara skriva en tråd så kan man berätta om det blir ens kanins första snö:)

Det blir dock inte Wilmas första snö för hon har bott hos oss i 3 år men hon har aldrig kommit ut och lekt i snön så det blir typ som hennes första :)…

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Wilma_Love
0

Hopp ut och Lek :)

sputtnick_plexus
0

roligt :)

johanna_loveAnimals93
0

Lowe har aldrig sett snö. Så det blir premiär för honom om det nu kommer nån. (:

Belle vet jag inte, köpte henne i våras av privatpersoner då hon var två år , så antagligen har hon sett snö nån gång men inte hos oss. ;)

senna
0

Mina kaniner har inte upplevt snö ännu, så det blir första gången för dem om det kommer någon snö. Mira tror jag kommer gilla det, Lille skutt också, däremot tror jag inte Ronja kommer uppskatta det så mycket… ^^

Nu får vi bara hoppas det kommer någon snö i blekinge. :)

Mandaah
0

Oboy såg snö för första gången förra året. Idag fick han dock en extra upplevelse i snön - Han fick träffa Frallan! (Mimmiih och flisan93´s kanin). :D

Majsbecka
0

Leona fick gå i snön lite idag :D Jag upplevde de som om hon tyckte att det var ganska kul :) Men hon ville hellre gå in :P Hon va bara ute en pyttestund eftersom hon är innekanin

Flippa
0

Filippa tycker inte om snö :O
VI skulle springa idag. Men hon blev rädd för snön xD

SagaoAlfred
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Både Saga å Alfred har varit i snön förut, men nytt från i år är att dom är utekaniner å kan alltså vara i snön mkt mkt mkt mer än förut =)
Dom är ute just nu å skuttar faktiskt, så himla söta :D

Salish
0

Det b lir Sotis första snö hemma hos oss. Han har bott p ett annat ställe innan. Han är en hittekanin. Pelle fick aldrig uppleva snö! En mink dödade han och Lina! :'(

Mickis1994
0

Roligt.
Hoppade igår emd henne på kvällen, då vart det snö , och hon tyckte det känndes lite kontisgt, och marken lät ockås:O kan du tänka dig XD

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

sputtnick_plexus
0

#8: Sötis!

Flippa
0

Nu gillar Filippa snön ;)

flisan93
0

det var första gången frallan såg snö när det kom:) Hehe…hon blev helt galen

Maaliin
0

Idag kom det riktigt mycket snö och då fick Wille komma ut en liten stund. Han var inte särskilt imponerad utan mer intresserad av uteburen som luktade hona, skvätte som tusan!

Kunde inte ha honom ute så länge eftersom han är innekanin, men han ska få komma ut fler gånger, när han vant sig vid uteburens lukt så kanske han upptäcker snön ^^

Clariiz
0

Idag fick Rutan och Molle se snön för typ första gången :P. De har bara sett lite granna förut^^ De andra har sett snö förr :P.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Romana_12
0

#1 - Varför har du två avändare? :O

Jennie104
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är Jappos första snö upplevelse

Hon skuttar å gräver som en galning;)

Hon ÄLSKAR snö ;D

Jojsan
0

Channie har upplevt snö många gånger förut, hon gillar det, men ibland blir det för kallt om tassarna ^^

Cassie har oxå upplevt snö många gånger, hon älskar det! 

Det var Tottes första snö i år. Han tycker det låter lite läskigt när man går men annars har han inget emot det ;) om han hoppar i djupsnö tar han höga skutt ur det eller stannar och gräver, men han verkar gilla det iaf.