Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 591 ggr
BlackTear
0

Fodervärd sökes!

Söker fodervärd till min lilla Flame.

Namn: Pralinens Close to the Flame
Född: 27 Juni 07
Ras: Korsning
Färg: Svart
E: Elenaran (Blå vädurskorsning)
U: Grönängens Theobroma (Brun zobel dvärgharekorsning)

Flame är egenuppfödd och verkligen kaningårdens lilla busfrö! När de andra kaninerna ligger och slappar springer han runt och vill bli upplyft. Han är nog den enda kanin jag haft som verkligen vill bli runt buren med och få klappar. Väldigt modig och nyfiken trots att han är ganska liten. Älskar att få springa i hagen eller lös på tomten. Bits inte, kan sprattla lite ibland men när man väl fått upp honom sitter han oftast still. Har inte haft särskilt mycket problem med kloklippning heller, det var bara att lägga honom på rygg så gick det hur bra som helst.
Båda föräldrarna är hopptävlade, pappan som elit och svårklassad, mamman som medelsvår klassad. Båda föräldrarna är härliga indivder och har personligheter.

Jag är villig att ha han ute på foder till sommaren, men självklart får fodervärden även köpa honom ifall hon/han vill det. Anledningen är att jag är mycket fäst vid Flame men inte riktigt har den tid som krävs. Jag har även hans syster hemma och jag vill inte behålla två ungar från samma kull.

Hör av dig vid intresse! Jag kommer vara på Sollentuna mässan Fredag & Söndag, kanske någon annan dag med och kan ta med honom då.

Dior_94
0

Putt

Ync
0

Har inte plats. :/

BlackTear
0

Putt (: Tänkte ta bilder imorgon btw , har lite bilder som Matilda (twinnie) har tagit när han var mindre som jag kan lägga upp..

Jennie104
0

Vaför får inte jag någonting ;/ xP

BlackTear
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

BlackTear
0

BlackTear
0

BlackTear
0

..

Moonstrike
0

om det inte gör nåt så lägger jag upp den här bilden från sthlmsträffen.. tror att det är Flame :)

ni får kolla noga^^

BlackTear
0

#9: Awiie, det är Flame..  Jäklar vad skitiga hans tassar ser ut.. x)

Moonstrike
0

#10 haha x) vet du, det tog ett ganska bra tag innan jag förstod du va Emmy^^ (innan du gjorde den här tråden då) ;)

BlackTear
0

#11: Haha x)

BlackTear
0

Putt

BlackTear
0

Nyare bild btw .

Clariiz
0

Åh han är så jäkla söt! Lycka till! <3

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Tina-A
0

#7: Finns det något sötare än en kaninrumpa? ^^,

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

BlackTear
0

#16: Skulle inte tro det ;)

Clariiz
0

#16; Jag tror inte det^^

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com