Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 245 ggr
Jennie104
0

Ot- Dålig Attityd

Hejsan

Jag måste skriva detta inlägg

för jag hör Massa Dumheter om mej på MSN!

Som tex att jag bara gör massa inlägg osv osv

Förstår ni inte hur jag mår av detta?

Ni kan faktiskt få mej att sluta!

Nu orkar inte jag med detta längre!.

CoNo
0

Säger folk det till dig eller om dig?
För det är inte schysst att prata bakom ryggen. Men jag kan ändå förstå lite vad de menar. För du har gjort vääldigt många nya trådar, som handlar om ungefär samma sak, och när någon säger till dig blir du väldigt sur eller bryr dig inte om att svara.
Sedan ändrar du dig väldigt snabbt också, helt plötsligt skriver du att det inte ska vara på det och det sättet.

Du kanske borde tänka lite mer på det du skriver, att man kan få dig att sluta. Folk har försökt, men då skriver du "F*n vad schysst då" typ. Ta åt dig istället det folk säger (inte skitsnacket förstås ;P) , och tänk på det tills nästa gång.

Hoppas du inte ser detta som att jag är elak mot dig, för jag vill bara hjälpa dig :] Så att du kan bättra dig och få folk att sluta snacka skit.

Jennie104
0

Nej jag hör från vänner, men det gäller andra saker också.

ciss
0

Folk har i alla tider pratat om varandra, både mer & mindre smickrande saker.

Det är bara att stå på sig, sträcka på ryggen & bita ihop. Lite får man ju tåla ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

CoNo
0

#2 menar du att du hör från vänner att folk snackat om dig?

Jennie104
0

4# Ja

twinnie
0

Men sen känner jag också att det som händer på MSN händer på MSN, och det tycker jag att du ska ta upp med de som pratar skit om dig. Vad ska vi andra göra åt det?

ciss
0

#6: Håller med dig. Det ger inget att beklaga sig här inne Jennie, ta istället kontakt med de personer som har pratat om dig.

Vi kan ju inte göra något åt det här på KIF.

www.frihetenskaniner.se

Jennie104
0

Mina kompisar vill inte säga vem som har sagt

twinnie
0

#8 Varför berättar dom då, om de inte berättar vilka som säger saker? Ta reda på vilka de är och ta kontakt med dom.

ciss
0

#9: Instämmer!

Men det här är något man får tåla om man blir medlem på ett forum. Du HAR gjort en hel del inlägg om i princip samma sak, då är det klart att folk diskuterar det.

www.frihetenskaniner.se

Clariiz
0

#6; Håller med dig..

#8; Och då tar du ut det på oss?

Det är klart det inte är kul att någon pratar skit om en, men ta då det med personerna som sagt sakerna.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jennie104
0

Men kan någon erkänna?

11# Nej jag tar inte ut det på er, jag vill bara veta vem det är

Majsbecka
0

#12 Sa dom att de va på KIF? Jag menar du är väll rätt så aktiv på ganska många iFokus sajter?

Jennie104
0

13# Ja det är på kif

twinnie
0

#12 Fråga dina kompisar. Jag tvivlar starkt på att någon skriver här i tråden att de pratat skit. Och detta är något mellan dig & den/de som pratat skit. De ska inte behöve erkänna offentligt för alla.

Majsbecka
0

#14 Okej.

Jennie104
0

Okej, den som har pratat skit om mej kan väll skicka ett PM

Clariiz
0

Tycker också du ska parata med dina kompisar.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

ciss
0

#12: Varför vill du att personerna ska erkänna? Ta istället kontakt med dem på msn eller via PM.

Angående #0 - "_för jag hör Massa Dumheter om mej på MSN! Som tex att jag bara gör massa inlägg osv osv"

_Enligt mig är det inte speciellt illa, för du gör ju en hel del inlägg. Jag gör en hel del inlägg. Massor av personer här inne gör en hel del inlägg. Men om dom handlar om i princip samma sak är det klart att folk diskuterar.

Det ger som sagt ingenting att du skapar en tråd om det & skriver att du mår dåligt & så, liksom - vad vill du få ut av det? Jag tror ärligt talat att ingen kommer stiga fram & säga "Hej, jag har pratat om dig på msn med en kompis". Faktist så tror jag inte det.

Du bör som sagt istället personligen ta kontakt med personen. Men herregud, så farligt är det väl inte att folk diskuterar en? Jag kan lova att många här inne har pratat om mig, både smickrande & mindre smickrande saker. Men sånt är livet - folk PRATAR faktist.

www.frihetenskaniner.se

Jennie104
0

Det var lixom också att Jennie går mej på nerverna

ciss
0

#20: Ja? Vissa tycker att t.ex jag är jobbig, medans andra inte alls tycker det. Alla tycker ju olika!

www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Men som sagt - be dina "kompisar" berätta. Har man sagt A får man säga B, dom har ju sagt att folk har pratat om dig men dom vill inte säga vilka. Då var det ju väldigt onödigt att dom sa att folk hade pratat om dig.

www.frihetenskaniner.se

KajsaM
0

#22 Håller med..

Tina-A
0

Ta upp det med dina vänner. Säg att om de är dina riktiga vänner borde det absolut berätta vem som pratat om dig. Det är det minsta du kan begära av dina kompisar, eller hur?

Ta sedan kontakt med personen via PM.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

BlackTear
0

Förstår att du tycker det är jobbigt, men ärligt talat. Du vill inte ens veta vad folk sagt/säger om mig, det är nog flera tusen gånger värre än detta. Det gäller att stå på sig och visa att du egentligen inte tar åt dig.

Jennie104
0

Jag vet vem en är nu iaf. ;)