NAMN!
Som ni kanske vet har min hona alldeles nyligen fått tre kaninungar. Jag var fram till nu helt säker på vad dem skulle heta, men så kom jag att tänka på namn som jag tänk på flr hur länge sen som helst :D
Jag är bara inte säker på att jag vill ha dem namnen. Så hjälp mig nu ;P
Tema: Attack
Namn: Attack Army, Apetite Attack, Attack Force, Gunshot Attack *om ngt inte passar på nån av ungarna ;D*
Tema: Alltid Du och Jag
Namn: I Vått och Torrt, Genom Eld och Vatten, Tills Hjärtat Slutar Slå, *och ett reservnamn jag inte kommit på än ^^*
Så, vilket tycker ni? Jag älskar annorlunda namn, så jag blev väldigt glad när jag kom på Tema 2 förut idag x]
Jag kan väl passa på att fråga en sak till när jag ändå håller på ^^ Mamman är en lejonhuvad kanin, och pappan en dvärgvädur. Blir ungarna dvärgvädurslejon då eller säger man korsning lejon/dvv?

Gillar mest tema 1.
Ungarna blir blandraser.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Tycker samma som #1.

Ok! :]
En dvvlejon, hur får man fram en sån då?

Putt ;]

#3: Det är ju på samma sätt som Vilken ras? som helst. Man parar 2 lejonhuvade dvärgvädurar :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
*förslag på reservnamn till tema 2: över berg och hav*
Vetinte riktigt vilka jag gillar bäst.. kan man hatyp tema 2 på engelska på nåt fint sett? ;)
Tema ett tycker jag du ska ha! :)

#5 okej :] tack för svaret! Är lejondvv en reggad ras?
#6 tack så mkt :D jag vet inte, kommer du på nåt snyggt så skriv gärna det ;]
Är ändå rätt säker på att det blir tema 2, det är så charmigt med svenska annorlunda namn <3 :D
Hör själv, när man kommer på hopptävling och det varit en maaassa andra engelska namn, så kommer "Norah Kohle och Genom Eld och Vatten" vore inte det härligt? xD