OT: Hjalp!
Hej. Jag har ett problem. Nar jag ska gora en smilie pa datorn blir det sa har; >(. Det gar heller inte skriva [';. jag maste alltsa ha kommit at nan knapp vet nan vilken knapp det kan vara?
_Tacksam for snabba svar!
_
Ja det har ju hänt några gånger klicka på *numlock* knappen :)

Det funkar inte .. *suck* Alla knapparna som frage tecken & sant ar ockso borta ..

Putt

Vf skriver du inte med 'ä å ö' ??

Vet inte vad det kan vara. Men igår kunde jag inte skriva N så jag stängde av och satte på datorn igen så funkade det så testa att stänga av datorn :)

#4: Jag har ju sagt det! Det ar ju det jag behover hjalp med!
#5: Tack!
Har du inte råkat ställa in så att det är "engelskt" tangentbord då?
Vet ej exakt hur man kan fixa det, men vet att det går.

puttputt

#7: Nej, da jag kom till datorn var det sa.
Prova klicka på typ alla knappar :P
Scroll lock, Insert, Home :P. Prova lite.
Var noga med att klicka tillbaka Insert (om det inte är det som är felet) eftersom den är sjukt jobbig att ha :P.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Säger som Clariiz tryck på alla knappar x'D Tror att de där ska vara nån F knapp (T.ex F5) . Lycka till :)
Råkade också komma åt den knappen för någon dag sen, pröva starta om datorn så försviner det :)
Sitt och slå med handflatorna på alla knappar x'D. Det har jag gjort några gånger :P. Allt hoppar hit och dit med tillslut (efter typ 30min. pillande) brukar det bli normalt igen :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Du behöver inte starna om datorn ! :)
tryck in knapparna:
Shift, alt
Båda samtidigt då.
För när det blir sånna här smylisar:
>( Då är det för att språket har ändrats till engelska i inställningarna.
Det ser man längst ner i högra hörnet. tryck där och ändra till svenska om ni inte vill göra snabbkommandot ! =)

Fixat.
#14: Det står inte så på våran dator. ;)