Snöupplevelse
Det har snöat massor här! Det är typ 20-40 cm snö eller nåt ..
Så idag fick kaninerna komma ut i snön. Niike fick som vanligt skutta omkring fritt, men han tyckte det var läskigt med så mycket snö. Så han försökte klättra upp på mig hela tiden;) Men han satt gärna i mitt knä och kollade på det vita landskapet, supermys<3
Fia & Alpha fick komma ut i inhägnaden .. Jag gick omkring i snön så de kunde gå i spåren. Alpha skuttade omkring och tyckte det var lite läskigt, men ändå superspännande! Alphas första snöupplevelse förresten :) När jag skulle sätta ner Fia i ett av spåren som jag hade gjort, så tyckte hon av någon anledning att det var jätteläskigt. Så hon tog ett jätteskutt och landade i snön där jag inte gjort något spår, haha:D Men hon är så lätt att hon kan gå på snön, Alpha däremot är för tung så det blir jobbigare för henne.
Tyvärr har jag inga bilder då det började skymma när jag släppte ut dem.. Ska försöka fota någon annan dag:)
åh vad kul!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Awiie, kan ju se Alfi framför mig som tassar runt och typ "ooh, my god o_o" XD
Kuul :D
#2 Hahah , precis!;)
kul :)
ojj så mycket det har snöat hos dig:)
oj vad kul det lät! här är det så lite snö :( Vill ha mer! Synd att du inte har bilder, men du får ta bilder senare ;)
#6 Ja, en hel del!:D
#7 Ska försöka fota nu i veckan:)
#8 kul!
#9 Jepp!:D
Vad skoj! :D Jag vill också ha massa snö :/