OT: Yeeey!
GOTT NYTT ÅR !!!!!!!!!
1/1 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Detta året började VÄRDELÖST fick svar från mamma ;/
Hej Jennie Jag har redan sagt NEJ, så sluta tjata. NEJ är NEJ. NEJ är lika mycket NEJ här som hos pappa! LÄR dej det! Är det så att det inte passar så tar vi bort alla djur! Jag menar allvar Jennie, så kom inte och tjata. Om detta inte hjälper tar jag, Dan och pappa en diskussion. Ska du ha en kanin till så blir det inte här utan det får du ta med pappa. Jag älskar dej Jennie Pussar och kramar från mamma

#0: Eehm .. 2009? ^^
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! Vi har smällt lite raketer. Jag, Mimmi (Mimmiih) & Linn (flisan93) gick ut till kaninerna i garaget en stund. Dom verkar inte alltför skräckslagna, fast Frallan & Essy var ganska skakis :-)
:D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Gott Nytt år! :)))
Har skutit typ 2 raker (små, men de blev fina :P) och lite smällare å nån vulkan grejs..
Vart ute hos kaninerna, de gillar inte raketerna men de var inte allt för skrajja iaf :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Gott nytt år!
Fick lite mindre skador. Började med att tända eld på mitt finger (HAHA) och det gjorde så jääävla ont ;P Nu är det svart ^^ Sen fick jag glöd i ögat och det gjorde också svinont.. ;p
Men annars gick det bra ^^
#4; HAHAHA, Du ska inte tända eld på dig, det är raketen man ska tänka på 
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Gott nytt år!
Har varit med kusinerna :) Vi smällde raketer och hade jättekul=) Kollade till kaninerna+ hästarna när jag kom hem och dom verkade må bra!^^
Gott nytt år 2008!

;d Finally"
Gott nytt år!! ;)

GOTT NYTT ÅR ALLA! :)

GoTT NyTT År 2008, alla ninor och ninisar…

:)
www.frihetenskaniner.se

Gott nytt år från mig, bus & snus <3 :D

Gott Nytt ÅR :)
Gott Nytt ÅR :) (a)

GOTT NYTT ÅR! :D
Vi var och smällde massor med raketer, och det var några personer som stod brevid oss som typ råka smälla en raket i marken. asläbbigt o.O Fotade lite, ska lägga ut dem på bdb på typ torsdag eller fredag xD
Gott nytt år! :D
Gott nytt år på er! <3 :D
Vi ställde in Belle och Lowe i bilen, och det var nog bra, för det smällde rätt rejält även om det här är en ganska liten by. ^^
Gott Nytt År!
Här kommer jag, liite sent, men bättre sent än aldrig (A)

Gott nytt :]
Det nya året börjde bra med kaninungar, min hona fick fyra kaninungar 30 december (en död dock..) så det blir kul ;D
Vi smällde flera "tårtor" igår, men gick iväg från huset. Djuren bor ju inne så de brydde sig inte det minsta ;]
**Gott Nytt År! =)
**ha ett underbart år. :)
Jag har faktis smällt ganska många i år, 
typ 5 st!

Gott nytt år :D
Gott nytt år från mig och djuren då också :)

Gott nytt år ^^
www.frihetenskaniner.se

GOTT NYTT ÅR från mig och hamp med! :)

#5: Ja, ellerhur. Fatta hur jäkla ont det gjorde x) Det var typ en smällare som "fastnade" i mitt finger och så tände jag eld på stubinen. Så spraklade det och jag fick inte loss den (panik xd) ^^
Gott nytt år allihopa!!! Det kom hit typ tusen människor (kanske lite överdrivet), sen åt vi mat och spelade spel, efter det smällde vi en MASSA raketer.. Var nog värst i hela stan, men det vill min pappa alltid vara! :) Kaninerna var inte så rädda som jag hade trott att dom skulle vara, så det gick bra. Aja, GOTT NYTT ÅR!! :):):)
#26; Men usch! hah, AJ :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com