Nyårs afton.
Nu börjar Nyårs afton närma sig och jag undrar vars ni ska ha era kaniner under nyår?

Vet inte ..
I källaren :)

Vet inte än men tror de kommer få vara i hallen :)

I en ouppvärmd bil.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Det beror lite på vart jag själv är :P.
Antingen i en ouppvärmdbil, i garagetet (den kalla delen)
Eller typ nån annan stans^^.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

I garaget, samt i mitt rum. där dom bor.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
De kommer inte flyttas^^ Ingen kommer vara hemma under nyår så det kommer inte smälla nåra raketer. Och det är ca 2-3 km till närmsta granne .. Så.. ingen fara :P
i källaren där dom bor ^^

Garaget ;-)

på sin vanliga plats :) inga smällar raketer fyrar av hos oss och inte hos grannen heller så :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#7: Fett skönt ju :P
i förrådet :) katten kmr vara instängd åxå
I mitt rum antar jag men det smäller ju lite
De får stå där de är :) Lite svårt att flytta runt 12 kaniner XD Det smälls inte alls mycket här ute på landet, (även kallat urskogen)
Den ända som reagerar om det kommer någon smäll, är en viltgrå som stampar o skall varna alla x]
De kan få någon morot o äta på också, :)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Eftersom att Buffen inte verkar reagera så mycket på raketer så får han stå kvar där han bor, i mitt rum allstå.
Lillebror smällde en raket precis utanför huset när Buffen satt i köket och tvättade sig, enda som hände var att han slutade tvätta sig i två ögonblick innan han fortsatte igen = )

Kommer flytta in Dumlé till förådet där Mimmi & Albin bor.
Jag ställer som vanligt in mina kaniner i garaget, för här smäller dom smällare så man blir halvt döv själv!

#4: Jag tänkte på det. Men hjälper det så mycket då? :)
I garaget.

i stallet där dom bor. Raketerna hörs inte inne i stallet.

Mina bor kvar i sitt hus.. Fast jag ska sätta sopsäckar på alla fönster så att de inte behövver se så mycket ljus. De gamla kaninerna börjar bli vana men jag vet inte hur det kommer gå med Buddha så han får väll sitta inne hos mig.

Jag vet inte, i uteförrådet antar jag.

inne i badrummetXD
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
I tvättstugan. Det är ganska svalt där. Det dumma är att jag ska ine vara hemma på nyår men min bror är det. Så han kommer säkert ta ut han så att Sotis blir halvt döv! 
De bor inne i ett förråd, så de ska vara kvar där de är. ^^

jag vet inte, men jag hoppas på att jag får ha dom i garaget.. Det smäller fett mkt här, och alla kmr imot vårt hus >:(
Men buren är så tung så man dör på 1 m..

Jag ska ha mina i kaninhuset (har inga burar som går att flytta).
Men som tur är så är kaninhuset välldigt isolerat (så man hör inte så mycket) och det ligger en bit från (gatan.. där de smäller smällare) så det är nog ingen fara :D

#26: Ha dem i transportburarna då.
www.frihetenskaniner.se
#26; Som ciss sa, ha dem i transport burarna :).
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

ohh, jag kom på att vi har en stuga (korkad), men vi har bara en transport bur, och det blir kanske lite trångt, fast den är ganska så stor ju..men Opal för typ rå damp om hon inte kan springa runt.. Kanske kan ha dom löa i stugan.. problem.. dampdamp,

#30: Låna en transportbur av någon då eller köp en till :)
www.frihetenskaniner.se

Aa ska kolla på zoo idag :)

Jag har ju min kanin inne, så hon får stå kvar. Blir hon alltför rädd så får jag väl gå in och sätta mig hos henne. :)

Putt

Peach står kvar ute på altanen, vi täcker över hennes bur med filtar som ska absorbera ljudet lite, men hon är inte så värst lättskrämd av sig, så hon klarar sig. Vågar inte ta in henne eftersom hon är en utekanin, plus att i år är inte jag hemma på nyår, så det är mina föräldrar som har hand om henne.

Inne i stallet.

ja vet inte han får väll vara hemma men ska tänka på det mera :S ;D

Min kanin ar hos Mina kusiner eftersom jag ar pa Gran Canaria ;) men jag hoppas att dom tar hand om henne sa hon inte blir sa radd :) :(
Jag vet inte, har inte tänkt så mycket på det än. Har bara tänkt på var jag ska ha dem om det blir storm. Garaget, kanske. :)

#38: :D
Jag ska ha Zoie ute typ till 10 i 12 på natten sen ska jag ta in henne en lite stund .
De får sitta i sina vanliga burar.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

vet inte, i förrådet kasnke..?
Inne. Täcker över med två handdukar och drar iför gardiner å persienner. Stänger fönstret till badrummet.
Ute som vanligt. Jag bor på landet med bara 3 grannar ungefär och ingen av dom smäller raketer …. inte vi heller
Mina kaniner bor ju inne men jag kunde inte se någon reaktion på någon av dem alls, trots att det smälldes alldeles förfärligt här! Hoppas att era klarade nyåret utan för mycket stress!
Gott Nytt År förresten!