OT: Längd och vikt?
Hur långa är ni och hur mycket väger ni? :)
Jag är väl typ.. 1,59 skulle jag tro ? Väger mellan 36-39 kg, det skiftar.

Jag är 162 cm lång. Väger ca 43 kilo.
Jag är ca 1,46 tror jag,=)
och väger mellan 30-40. har inte vägt mej på jättelänge.

Jag är ca 154 cm kanske och väger runt 36 tror ja, har varken vägt eller mätt mig på ett tag…!
:O Vad små (viktmässigt iaf) alla är!

Jag har alltid varit underviktig. Kanske inte så mycket, men ändå. Äter hur mycket som helst, men går inte upp nånting. Lärare på skolan har ringt till mina föräldrar och frågat om jag h ar anorexi för att jag inte var med på idrotten m.m :/ Skitdrygt.
1,50 eller mer,det var ett tag sen jag mätte mig :P
Också väger jag ca. 37-38 kg. :)

Jag är 1.76 och väger typ 45-46.

176 cm, 55 kg.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#6: Min förra skolsköterska brukade fråga ifall jag hade ätstörningar ;P
Jag är 171 och väger typ 66 :)
Känns bra och jag trivs, har rätt mycket muskler också ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

164 cm har jag för mig, i sommras kom jag äntligen över 50 kg ^^ Skulle gissa på att jag ligger runt 53 nu.

155 cm lång & väger ca 32-35 kilo, varierar hela tiden. Oftast kring 33.
Jättejobbigt att folk hela tiden kommenterar min vikt ..
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

170 cm och väger 49kg
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
154cm och väger 43kg ^^
#9.. ingen som tvingar dig att svara dock ;)
Medarbetare på Hundar.ifokus

#9: Ingen tvingar dig att svara ;)
www.frihetenskaniner.se

#17: Wow, vi skrev samma sak samtidigt :)
www.frihetenskaniner.se
#19.. :O haha,, gahh va konstigt!! :P
haha ;) ^^

#20: Läskigt ;)
www.frihetenskaniner.se
#22.. och samma sorts smily! :P hahah men jag hade ett "dock" :P

Jag är typ 1,56 och väger ungifär 35-37.
Jag är 172 och väger kring 64kg :) Helnöjd med det
Jag är väl kring 175cm lång och min vikt ska vi inte prata om, men jag jobbar på det xD

Jag är 171cm lång och väger ca 50kg :)

jag är 1.73 och väger 45kg
Jag är typ 177 (står det på mitt legg iaf, men blir lite olika varje gång jag mäter mig) å väger för mkt helt enkelt. orkar inte skriva vikten här då jag vantrivs med den, men jag försöker sakta men säkert gå ner (:

#29: Har sett bilder på dig & jag tycker inte alls att du ser överviktig ut, tycker att du ser smal & fräsch ut. Skelettet är ju olika tungt på människor också. Tycker att du är skiiiiiiitsnygg <33333
www.frihetenskaniner.se
#30 Naw. Va snäll du är <3 Jag har haft dåligt självförtroende i många år nu, å det är inte nu förns de senaste åren det har blivit bättre, men det sitter ändå i lite. Jag VET att jag inte är överviktig eller så, men ja. Ändå trivs jag inte helt enkelt. Men jag jobbar på det :D <3

#31: Snyggo <333333 :)
www.frihetenskaniner.se
#29 Håller med Cizzi, du är jättesnygg :)
- Mvh Emma
Jag är 155 cm lång och väger 36 kilo =/ Jag är 11 år
#33 Haha. Aw, va snälla ni är, verkligen (: <3 <3
#29 Hörru älsklings Ida du vet vad jag tycker om det där. Du är superfin precis som du är <3 Men jag förstår at det inte räcker med att folk säger det, man måste könna det själv också. :*
#34 menar du att du väger mkt eller lite?
Jag… är ca 169 cm lång och vägde ca 57.6 kg när jag vägde mig i morse, men skulle säga att jag väger runt 58-59. Jag vägde typ 57 kg i våras, men 60 kg efter sommaren, så är ganska nöjd med att jag gått ned iaf ;) Men är inte så nöjd med min vikt, vill väga mindre.

#38: Äter massa mål, men ganska lite. Åt jättemycket förr men gick inte upp ^^
www.frihetenskaniner.se
jag är 150 någonting… är inte helt säker.Väger iaf ca 53 ^^ Är lite småfet ;)
#36 Det betyder verkligen jättemkt när du säger sådär, älskade älskade du <3

Jag är typ 1,59 lång och väger typ 35-36.

#29 Håller med alla andra! Tycker du ser jättebra ut, och du är INTE överviktig :D

jag är 170 lång och väger 51 kg:P..men jag måste skära ner på mitt ätande lite XD..har blivit lite rund om magen och ryggen på sistonne
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
knappt 162cm lång.. Vikt runt 45 kanske (?). Men håller på att jobba med vikten dock.. ysch..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jag är ungefär 168 lång och väger 45 kilo. Känner mig lite tjock ibland. ^^

Jag är 1,66 och väger runt 43 kg
jag är nog 156 och väger 37-39 nåt mellan där,,
Jag är 162 cm och väger strax över 40 kg. Jag skulle gärna vilja gå upp i vikt, men det går typ inte, jag äter väldigt mkt. Och sedan ska skolsköterskan få mig att få ännu sämre självförtroende, det skulle vara roligare om hon kunde säga: Du är bra som du är. Men det säger hon såklart inte. :/
är 173 lång, och tyvärr 55 kg i vikt >_<

#49 Bry dig inte om sådana människor, utan kämpa vidare, för du kan minsann visst.
*putt*
49: Man ska försöka att inte bry sig. Jag kan lova att du är bra som du är. :)

Ska jag vara ärlig så vet jag inte, men jag kan gissa ;D 1.65 och 40-45 kg. Ingenaning ^^
Jag är ca 167 cm och väger 46 kg lr nåt.. ;)
171 cm lång och väger 58 kg.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
*putt*
Jag är 162 och väger 40 kg ^^
jag är 1.65,5 m och väger mellan 42-48kg:) Det beror på om jag har ätit eller inte;P

Jag är 152 och väger 37 kg
#61 Logga ut och logga in så ska den bli stor igen :)
- Mvh Emma

#38 Håller med. Tycker alla verkar jätte pluttiga ju! ÄÄÄÄT! :D
Fast iofs är ju inte jag heller så stor. Skulle vilja gå upp typ 6kg. Vägde 55kg förut å det var jag hyffsat nöjd med,,,men hur mkt jag än äter så går jag inte ens upp till 50kg. Men jag har väl iofs inga muskler nåmer så borde nog börja träna mer så fixar det sig (x
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Ja det är jätte många pluttiga här ju ;)
*putt*
Jag är 163 o väger 46 kilo. Är 15 snart 16 år gammal :P
http://elinalgotsson.blogg.se

17# och #18 Nädå :)

jag är 164 cm och väger 55 kg..
#61 Det tycker jag inte att du ska känna dig. Du är inte så gammal och vad jag har läst så är det många här som inte trivs med sin låga vikt. Det viktigaste är att man själv mår bra och inte jämför sig med andra eftersom man har olika förutsättningar. Och vem vill egentligen vara som alla andra?! Inte jag i alla fall…
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jag är typ 1.57 eller nåt och väger typ 40. Dock börjar jag växa på längden nu märker jag, så skolsköterskerna är liite oroliga att jag inte ska gå upp, och bli lång och supersmal xP
Är ca 157 cm och väger 36 - 38 kg

Tjock som *** 11 år 161 och väger 50,1
Vägde och mäte mej idag
är ju jätte tjock : ( lr?

Puutt
#74 161 och 50 kg är inte tjockt! Det är normalt :)

Men gud så alla säger att de är tjocka! Verkligen inte! Har själv fått höra i alla år att jag är så smal och behöver äta mer… jag lägger dock inte på mig hur mycket jag än äter! Skolsköteskor har kollat och kollat mig, frågat om jag har ätstörningar osv.
Är 172cm lång och väger endast pluttiga 48-49kg, var uppe i 51kg för några månader sen men har nu gått ner! Skulle själv bli överlycklig ifall jag kunde få gå upp ett par kilon! Så mycket bättre jag skulle må och så mycket bättre jag skulle trivas i min kropp! Tycker att jag är på tok för smal!
Men tyvärr så verkar jag vara den enda som vill GÅ UPP i vikt här… och ni är absolut inte tjocka tjejer! Inte på långa vägar!

76# O.O
*putt*

Är 170 cm lång och väger 45 kg.

hihi putt X)

jag är 1.60 och väger ca 40 kg, jag trivs bra med det :)

Jag är 162, och väger ca 40 :P

Jag är 140 men jobbar på vikten ;P Försöker gå upp

ca 157 cm lång & väger typ 38 kilo. Blir tyngre för varje dag typ ..
www.frihetenskaniner.se

1,58 cm lång väger 48 xP försöker äta mindre och gå ner i vikt.
Är 1,73 lång och väger 60kg.
Omg det här var ju riktigt pinsamt! min vikt ska vi inte ens prata om… :/ alla här väger ju som kycklingar! *drömmer mig bort*
Jag är 155 cm lång iaf :)
tror jag är 1,68 kanske…..är jättesmal =S
är det onormalt att jag ibland väger bara 43 kg? jag är 14 år och är 165 m lång
Är ca 164-165 cm, och väger lite för mycket…

jag säger bara hur lång jag e jag tror att jag e typ 161-162 :P har nt växt sen i januari XDXDXDXDXDXD ha vad kul om jag hade stannat att växa nu XD
Inte för att vara taskig, men jag tror att en stor del av er har varit oärliga i sina svar.
Jag är 158 och väger ca 46. Jag är underviktig säger både min skolsyster och en riktig läkare.
Hur kommer det sig att vissa här som är lika långa som mej men väger 20 kg mindre? Ni borde vara halvdöda vid det här laget…
Jag vet att det här bara är en rolig tråd för vissa, men jag tror att kan skada vissas självförtroende om ni säger att ni väger så lite i jämförelse med er längd..

jag är 170cm lång och vikten säger jag inte..
Men man ska inte minska sin mat när man väger så lite som många här utan bara träna mer.

#88 Tja.. jag tycker alla här borde vara halvdöda som psyko säger med tanke på hur lite alla väger! Själv är jag i samma sits, och går inte upp! Så dröm dig inte bort och längta efter att väga knappa 50kg, man mår INTE bra då!
Själv tänkte jag faktiskt börja på viktväktarna efter jul för att få hjälp att gå upp i vikt!!! Har varit hos läkare för att kolla om allt står rätt till i min smala kropp… å jag har inte anorexia hellar.

Jag är 1.70 lång och väger ca 60 kg. Jag trivs inte emd mig själv, eftersom jag ahr haft problem med sånt ända sen 4:an. Jag kämpar för att bli nöjd med mig själv, men det går bara inte!
#95 Nej, du har så rätt. Men jag kommer aldrig att vara nöjd med min vikt, lika mycket som du(?) drömmer om att gå upp i vikt så drömmer jag om att gå ner :/

Jag är 168 (typ) och väger väl ca 52-55 kg, va ett tag sen jag vägde mig sist, och då vägde jag ca 50-52 kg, har gått upp lite sen dess tror jag :/

160,5 och väger 48
Underviktig.
Bara för det ska jag gå och väga o mäta mig nu (;

155,8 och väger runt ca 39 o.O
Är tjock som FN, är typ 1.58 lång, och jag vill inte säga hur mycket jag väger…
#102 du behöver inte skriva hur mkt du väger men du är inte tjock nånstans. du är jättesöt ju :D
#103 Joo jag är tjock ,, inte nöjd med mig själv. Mina lår är hur tjocka som helst, min mage är tjock :'O
#102 du är inte tjock ju!^^
#104 Nääj gullunge :O Du är hur fin som helst :D
#107 Du är inte alls tjock :( !

Jennie104 skrev:
"Tjock som *** 11 år 161 och väger 50,1
Vägde och mäte mej idag
är ju jätte tjock : ( lr?"
sen
"1,58 cm lång väger 48 xP försöker äta mindre och gå ner i vikt. "
OCH
"160,5 och väger 48
Underviktig."
Vilket stämmer? :O

#107 Men människa.. vart skulle det extra fettet sitta? Du är ju inte ett dugg tjock alls, bara helt normal.

#107 Du är INTE tjock, inte ens överviktig! Långt ifrån. ;)

109# Det sista. Jag mätte och vägde mej idag, Om du kollar på datumen så är det en stund i mellan första och sista!

Jag måste banta!, jag har fåt en knäpp i mitt huvud, jag har börjat tröstäta och ätit för tt jag har tråkigt:P så min buk och rygg och skinkor har blivit jättetjocka( tycker jag).. jag trivs inte alls med min kropp nu. jag känner mig som en gammal tant som inte orkar nånting. jag är beroende av mat och kan inte sluta äta. Men jag är 170 lång och vägde 52 senast. det kannske inte låter så mycket:P men det syns. och jag är inte nöjd.

#112 Mellan dom två sista inläggen är det 1 timmes skillnad.. och då i det första försöker du äta mindre och gå ner, i det andra är du helt plötsligt underviktig..?
#113 du är inte tjock Anna!! :) Du är lagom.
Liksom väger ganska mycket, mina kompisar kommer bli chokade om jag säger det men.. Jag väger 45 - 48 kg.
Herregud så pinsamt och säga!

#116 Det är inte mycket! Även om du väger "mycket" enligt dig behöver man inte vara tjock eller överviktig, du är alldeles lagom :) Absolut inte tjock!

jag e 168 cm och väger 64, ganska mky muskler om jag får skryta
fasst även en liten kulmage som bidrar till vikten
#116 du är (än en gång) inte tjock. Du är snarare åt underviktig-hållet än överviktig!
Jag är typ 164 (?) cm lång och väger 45 kg. Vill gå ner.
Jag är 1.60 lång väger 42 kg men förssöker gå ner några kilon. Trivs inte alls med min kropp.
#120 Nej det vill o får du inte!
Omg….
Jag är 164 och väger 36 kg ;)
Tänk på att alla är olika och alla har olika förutsättningar.
Muskler väger mer än fett och har man inga muskler kan man väga i stort sett hur lite som helst, vilket inte alls är bra förståss.
Jag var 171 och vägde runt 48 när jag började i 1an på gymnasiet (dans). Började träna 11 gånger i veckan, fick massvis av muskler och pang så gick jag upp 15kg.
Som Tina_A säger så väger muskler med en fett, och då skulle det vara kul om ni kunde räkna ut erat BMI och skriva här sen!
sök BMI på google :)
148cm
typ tjock
min BMI är 19.4

14.8 är mitt BMI ;D
#130 styrketräna.. har du testat det? Och ät regelbundet på fasta måltider, småät inte :)

jag är typ 165cm och väger typ 40kg

#132 Okej, jag styrketränar typ as mkt efter gympan, men det kan ju hända att man fuskar (a)
mitt BMI är ca 20,3
När jag mätte mig hos skolsystern visade det sig att jag är 173 cm, och inte 171. ;) Men väger fortfarande 58.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#130: Eftersom du bara är 11år så kommer inte BMI räknas ut korrekt. Tycker inte din vikt låter speciellt farlig i och med att du är så pass ung. När man blir äldre ska man gå upp i vikt i och med bröst och att låren plötsligt kommer och allting annat som har med att bli kvinna att göra.
Titta inte på ert BMI förän ni fyllt 18!! Innan dess har ni inte vuxit klar så det finns inte en chans i världen att det skulle bli helt riktigt.

3137 Okej..
#138: Det skulle dock inte skada om du gick upp så du vägde mellan 30 och 40 :)
Mitt BMI är just nu 20. ^^ Har kämpat länge för att komma upp i vikt. =) BMI:t när jag tränar (innebandy) ligger på 21.

#137 Försöker ;)
Sedan har jag haft godisförbud i några år så det borde inte på verka min vikt?
160,5
I genomsnitt 55 kg
BMI 21,5
Helena

mitt BMI var något med 16 eller 17 sa min skolsköterska. hon sa att det var helt normalt:P men jag ska sluta småäta. för jag får lätt hål i tänderna.
konstigt, har man BMI på 18 (eller 18,5, minns inte riktigt) är man underviktig. men självklart är det viktigast att mår bra :)
jag är 162cm och väger ca 55kg, mitt BMI är nog 20, kommer inte riktigt ihåg.

Jag är 1,60 lång väger 48 vill gå ner!!!!

Ska kolla mitt BMI
du behöver inte gå ner :(
går du ner ett enda kilo väger du för lite, jag kollade ditt BMI.
självklart ska man trivas i sin kropp, men jag tycker ändå att man ska ligga på en normal vikt. du får väga mellan ca 48-63kg. Egentligen är BMI för vuxna, men det stämmer ganska så bra för barn också!
163 cm
ca 39-42
haha, mitt bmi stämmer inte gjorde på en annan sida,
Längd; 148cm
Väger 39kg ( ja vet tjock.. )
BMI 17.8
du är inte tjock! du ska väga minst 41 enligt BMI.

Jag vill väga 40, Ska banta så jag kommer ner 8 kilo ;)
nej snälla, gör inte det! det leder bara till en massa sjukdomar och skit, jag lovar, din kropp kommer inte att må bra om du gör det.
#152, du e ju inte alls tjock <3
#122: Jo fan, jag e skit missnöjd >.<
varför vill du gå ner? :S
Som sagt:
Kolla inte på ert BMI innan ni är 18år, då stämmer det ändå inte.
nej, men det stämmer ungefär. 18-års "gränsen" är bara ca, man kan vara förutvecklad.
Jag tror att mitt bmi stämmer ganska bra faktiskt :) Inte tjock och inte underviktig.
#152 först skriver du att du är underviktig och sen skriver du att du vill banta O.o Du behöver inte banta utan har en normal vikt :)

mm men jag vill ändå banta xP
#158: Tanken är att man ska vara vuxen och ha slutat växa :)

#130: Mja, du borde inte vara död vid det här laget. När jag var lika gammal som du var jag lika lång & vägde precis lika mycket - och jag lever ^^
www.frihetenskaniner.se
#161: Varför vill man banta om man tycker att man har en normalvikt? :P
Åh. Jag blir så arg & ledsen på er alla som väger både normalt & lite, och ändå vill gå ner i vikt.
Vaaarför varför varför vill ni det?
Gaah :(
Speciellt alla ni som är så små (ja ja, jag är gammal, jag vet :P)
Ni ska INTE ens tänka tanken på att banta vid så tidig ålder ju! Inte för att ni ska banta annars heller men.. :/
#165, jag håller fullständigt med dig.
typ: "hej, jag har ett BMI på 9,5 och är så tjock och ful :( mina höftben syns inte tillräckligt mycket, jag ska banta."
inte precis, men förstå bara principen.
asså, vad går världen mot?

Mitt BMI är 16.4
Vad är BMI egentligen?
#165 Håller med, förut hade jag också tankar på att banta men sen ångrade jag mej för jag tycker att jag e lite "ung" för o börja tänka på det :)
Njut av livet :)
Jag kan ju inte säga vad andra tänker, men iaf.
När jag ser mig själv i spegeln tycker jag att jag se tjock ut. Jag tänker inte ett dugg på att andra tycker att jag ser tjock ut eller att jag inte ser ut som en modell i formen. Men när jag ser mig själv tycker jag helt enkelt att jag ser tjock ut, och då tänker jag bara på vad jag tycker.
#169: Vem har bestämt vad som är tjockt då? Precis sådär har jag också tänkt, men nu har jag tänkt steget längre. Varför har man fått för sig att man är tjock? Om alla vägde 100kg och det var normen och det normala skulle man inte tänka likadant. Man jämnför sig kanske inte med modeller eller andra man känner eller bryr sig om vad andra tycker, men det finns någon som har talat om för en att "det här är tjockt, det här är normalt, det här är smalt". Även fast man är smal kan man vilja vara ännu smalare. Varför? För att det är fint? För att du tycker det är fint? Och vem har sagt till dig att det är fint? Det finns nämligen någon eller något som påverkat dig och alla andra till att tycka som man gör. Det är samhället. Hur gärna man än vill komma ifrån det så gör man inte det :)
Jag har alltid tänkt att "jag bryr mig inte om vad andra tycker, jag vill själv tycka att jag är fin" och självklart, det är du själv som tycker. Men någonstans finns ideal och riktlinjer och något som talar om för en vad som är fint och inte.
Detta är riktat lite till alla och inte bara dig <3
168: BMI står för Body Mass Index
sålänge man är sund och frisk anser jag att det är normalt.

#171 Okej

Lita inte på BMI. Det tar inte hänsyn till muskelmassan. Muskler väger ju mer än fett. Så strunta i BMI! :)
jag e 1,75 o min vikt är e oviktig.
#170 I princip det där ville jag skriva, men hittade inte orden för det så ja. Tack för det. Jättebra skrivet å håller med dig till 100%.
Fast ja, okej. Jag ska vara ärlig å säga att jag också vill gå ner i vikt. Men enbart bara för att jag själv ska trivas med mig själv mer och så.
Jag kan nog säga till nästan 100% att jag vet hur ni som inte trivs med er själva känner er. Har lidit av dåligt självförtroende i snart 10 år.
Men ja, kan också säga att man inte blir gladare för att man blir smalare. Även jag har kommit på det nu (även fast det tog en jäkla tid)
Försök att trivas med er själva, så gör andra det också.
Å tänk efter också, det finns säkert de i eran omgivning som väger mer än ni, men som ni ändå tycker är jättefina och vackra osv.
Alla de där sakerna ni tycker är dåligt på er själva, är jag nästan helt säker på att det bara är ni själva som ser & inte eran omgivning.
Oj va mkt jag skrev.. Förlåt. Haha :)
Men ja, det jag ville få fram är iaf att försök att trivas med er själva, så gör andra det också :)
Ops, visste inte att det inte stämde på barn :S
Måste banta…

jag är bara 158.5 men jag vet inte riktigt vad jag väger men jag är överviktig det kan jag lova ;) men ni andra ni bör börja äta!!
du är säkert inte överviktig.
jag anser mig själv som normal iaf.
Åh jag får så ont i magen av den här tråden.. de flesta här är ju så unga och borde inte ens fundera på sånt här! Dessutom är de flesta inte ens färdigvuxna och eftersom alla växer i olika takt åt och olika hålla vid olika tillfällen ska man inte jämföra sig med varandra! Herregud.. sen har alla olika benstomme och så väger muskler mer än fett.
Snälla snälla ni, sluuuuuta!!!
Vad f*n är det som får unga flickor att ens tänka såhär?!! Det finns inget som säger att man är lyckligare när man är mager. Inget alls.
Ja ni ska absolut inte gå ner i vikt så länge ni är barn ! Det blir en elak cirkel.. hjärnan slutar tänka. och till slut går det så långt att man får ligga med sond och drop jag kan lova det var inte kul när dom står och håller fast en för att dom ska få ner en slang genom näsan till matsäcken. Visst man tänker jag ska gå ner bara 2 kg men man slutar inte efter ett tag. Man fortsätter.

asså jag väger 40 kg och är ca 1.60 och dom säger att jag är normal viktig :)
man kan bara få reda på sitt riktiga bmi när man e omkring 18,

Jag är tjock. -_-
Jag väger enligt mig själv alldeles för mycket, går nu på diet.