3 nya ..
.. bilder på Liam som jag tog igår. :)
Kommentera inte förrän jag säger till, tack.

Nu får ni kommentera! ;)
aaaaw va söt kanin och fina bilder <3

Tack! :)
Söt :)

Jättesöt! Tyckte vissa bilder var lite suddiga men det gjorde bilden "drömmande" :D

Han är så himla Söt! Man vill bara känna på den fluffiga pälsen ;-)
Sötis<3
Men så söt :'D
Naaaw vilken sötis <3
Sööötis och vad stor han har blivit :-)
Gud så söt!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jättesöt kanin! Dock var bilderna suddiga vilket var lite störande enligt mig. Men hade det varit bättre skärpa hade de varit kanonfina! Gillade vinklarna och färgerna, och motivet är ju för gulligt:)<3
han är så söt <3 :)
Tyckte också att bilderna var suddiga, men det gör egentligen ingenting. ;)

GUUUDD vad SÖT :D……….. ur gullig kanin du har :D

Åhhh, han är så söt ! :)
sööt :)

söt! men bilderna var lite suddiga.

Söt<3

*stolt uppfödare*
Helt underbar!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Najje, gu så fin :]
Bild 1: Fint uttryck kaninen har, dock rätt dålig skärpa.. Men vinkeln och bakgrunden är jättefin, så det väger ut ^^ ;P
Bild 2: Kaninen ser fri och glad ut! Synd bara på den störande bakgrunden och att du var nån decimeter för högt upp med kameran.. Enl min åsikt är ljuset jättefint och passar till kaninens underbara färg/teckning. Även här är skärpan dålig, men på denna bilden passar det på nåt sätt ;]
Bild 3: Kaninen är jättesöt på denna bild! Bakgrunden är fin förutom handtaget och det svarta räcket (?) till vänster. Pga att kaninen gör det gulliga minen så är vinkeln och din position jättebra :D Skärpan hade kunnat vara bättre, men det är inget som stör jättemkt ;]
Vet inte om du ville ha sån här typ av kritik, jag hoppas du ser det som hjälp och inte nåt annat ^^ :D

Tack!
Jag vet att bilderna är suddiga och dålig skärpa men jag frös lite. Också är bilderna bara tagna för att ha inget annat, som ciss brukar säga. ;)
#22: Jag förstår att det är hjälp. ;))
Sötisen :)

Oj vilken man! :D

25# haha jag tyckte du skrev Mann jag ba: huh?
xD

#26 Heh :P Nej, Lejonmanen tänkte jag på ^^

Tack! :D