Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 966 ggr
Jennie104
0

Galler

Jag måste fråga en sak:

Om man har kompost galler runt om buren, kan inte Katter Eller andra djur hoppa in då?

Clariiz
0

Ingen aing^^

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Clariiz
0

förstår inte riktigt hur du menar :P

(och i inlägg #1 ska det så Ingen Aning om någon undrar ;))

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Jennie104
0

Om katter rkan hoppa över kompost gallrna

twinnie
0

Det är ju bara att lägga något över?

Jennie104
0

Okej ;) Men kan dom inte hoppa och få ner det med? xP

denisesalomonsson
0

det är klart katter och fåglar kan komma in om du inte har ngt över ^^

Clariiz
0

Aha fattar.

Självklart kommer katter över kompostgaller!

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

SofiaGenne
0

Om man inte har något över, så kommer katterna in i kompostgaller hagarna, JA :P

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

pepsibarn
0

Min katt Pepsi var inne i sprites bur han hade alltså hoppat över kompost gallret

[Niike]
0

Mina katter hoppar inte in i rasthagen av kompostgaller, men har jag dem där inne och de inte vill vara kvar hoppar de ut:) Jag har ett nät över och jag tror inte katterna skulle kunna hoppa ut, även att nätet är lätt och tunt ..

Clariiz
0

#10; Jag förstod inte ett skit av din text x'D. Har du katter i rasthagen?  Snälla förklara för mig :P.

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

aliciia
0

min katt hoppar över kompostgaller Fundersam satte han där för ja skulle göra ngt, så hoppa han över :/…

idag fick han testa pontus nya hinder.. 45cm hoppade han :D ( katten (; )

Lizzan
0

Jo, dom kan få sig in.

skanorskaniner
0

Men om du lägger kompost galler ovan på hagen så kommer de inte in. Du får ju i så fall sätta fast det så det inte ramlar av.
På mina hagar har jag bara nät men vi har hönsnät och höga och täta buskar runt hela trädgården så inga katter kommer in.

Pinacoladas
0

#10 haha katter i kompostgaller xD

Sosso
0

Jag har kompostgaller även som tak. :P

Nicolina
0

Klart katterna kan ta sig in i en Hage av kompostgaller! Har ni aldrig sett en katt hoppa upp på en grind eller så och spatsera runt där? Katter har en otroligt balans! Och klarar de inte hoppet så klättrar de istället ;-)

ninaochica
0

jo det kan de, katter kan ju hoppa högt och andra djur kan säkert klättra in, o rov fåglar kan flyga in så om du vill vara säkert (som du troligen vill) så kan du ha nät över också som tak :)

Sotis
0

Mina katter hoppar inte in, Men som dom andra säger lägg någontig över^^

psyko
0

Katter kan definitivt hoppa över ett kompostgaller. Jag har "tur" med mina kaniner, den katt som vågat hoppat in till mina kaniner har fått på moppen av mina min gänsters : )

psyko
0

Katter kan definitivt hoppa över ett kompostgaller. Jag har "tur" med mina kaniner, den katt som vågat hoppat in till mina kaniner har fått på moppen av mina min gänsters : )

Dior_94
0

Ja, dom kan få sig in.

[Katteeen]
0

Ja, katter kan komma över kompostgaller.. Men asså våra kaniner kan också komma över gallret! Så vi måste ha nät eller liknande över! :)   Vad kan man göra åt det??

Jennie104
0

jag ska ringa mamma sen och fråga om hon kan köpa med kompostgaller ;)

Pinacoladas
0

asså de flesta katter e t o m rädda för kaniner, alla våra 3 katter e rädda för dom :)

Jennie104
0

Jag ska kanske köpa galler på ÖB imorgon ;)

Tiger är jätte rädd för Jappo ;)

Sosso
0

#25: Samma här. ;)