Nyårsafton
Ni som skall flytta era kaniner under nyårsafton, vilken tid skall du flytta kaninen och när skall den flytta tillbaks igen? :)
vid 9 tror ja å in vid 1-2 får se.. han kanske får stanna till morgonen.. vi får se :)
Jag ska flytta in dom vid 8-9 beroende på hur mycket folk har börjat smälla, också flyttar jag ut dom nästa dag på morgonen. :)

Klarar kaninen av en sådan omställning? Jag har funderat på om Peach ska flytta in under natten hon med - men är rädd för att hon kanske får värmeslag? Jag är ju inte hemma, så jag kan inte kolla till henne (fast det kan mina föräldrar).
Isåfall är hon inne från ca 15.30 till okänd tid nästa dag, jag vet inte när jag kommer hem eller om mina föräldrar vågar flytta ut henne. Klarar en utekanin av det?

Jag ska väl flytta in Mulle i förrådet i sin transport bur runt 10.
Sen kanske flytta tebax när raketerna slutat smälla .)

#3 Du kanske har en sval källare? Det funkar bra om det inte är mer än 10 graders temp skillnad :)
Jag ska sätta in dom i källare när de börjar, vilket brukar börja 15.00 :( Har gjort iordning i källaren åt som, med en stor transportbur och en Hage runtom med en filt :)

Om jag ska flytta dem så kommer jag flytta dem imorgon under dagen och sen kommer jag flytta tillbaka dem den 1/1 under dagen.. Men det beror på hur mycket raketer de skjuter för ofta skuter dem dagen innan (idag) och dagen efter.

#5 Vad tidigt dem börjar fira hos er :O

#5 Nej, vi bor i radhus så vi har ingen källare. :/ Då får det nog bli så att jag täcker över hennes bur med filtar istället, det absorberar lite ljud och så ser hon inte de otäcka blixtrarna.
När jag hade tösabiten min då for jag dagen innan till landet och så for jag hem dagen efter nyår ^^
Jag flyttar in dem kanske vid 10-halv 11 nån gång.. Och tar ut dem dagen efter eller på natten^^.
Har inte riktigt bestämmt mig för vart de ska så en dock^^
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Mina ska inte flyttas^^ :)

Flyttar in dem mellan 20:00-22:00, och flyttar sedan ut dem dagen efter, eller på natten runt 03:00..

Ut vid 20:00-21:00, beroende på när dom börjar skjuta raketer. Släpper ut dem igen gör jag vid 04:00 ungefär :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se