Borttagen
Jag antar att detta inte är OT ?
Eh, iallafall. Min kompis (myriis på ifokus) ville bara upplysa er om att hon tagit bort sin användare här, det är därför hon inte kommer svara på inlägg/gb:n - you get it. När jag senast provade kolla på hennes användare var den inte borttagen.. skumt.
Aja, då vet ni!
okidoki :'(

okej.
Okej :(

Okej, kommer sakna henne! :(
Nää :((
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Kommer sakna henne ;(

Jag med :(
Saknar henne redan! :(
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Varför det?! :O

;/ *sakna* Tråkigt ;/
Saknar henne. men vf nu detta?

Säger som vissa här ovan; Varför? :(
Mitt liv är lite.. eh.. upsidedown typ. Har inte mått särskilt bra på ett halvår nu (mkt jobbiga samtal med psykologer, BRIS, BUP) Har även fått diagnosen Social fobi och det känns som ännu ett bakslag, går inte särskilt framåt ifall man säger så.
Kommer ju troligtvis tillbaka någon gång, hur kan man klara sig utan KIF ? =) Har just nu dock mkt problem med att hitta mig själv och komma på vad jag vill göra med allting. Vissa dagar vill man bara ge upp och skita i allt… / Myriis

Vad tråkigt :/
Hoppas allt löser sej :)
#12; Naaw :( gummsi.. Hoppas allt löser sig!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
som ovan <3

<33333 miss you
:'( Kom tillbaka snart!

kom tillbaka! :( kommer sakna dej..
Kom snart tillbaka (: Saknar dig redan
*Sakna* <3

Kom tillbaka! :(
Jag hoppas att det löser sig för dig!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Naw, vad gulliga ni e mot henne (= Hon saknar säkert er med, men eh, nu e hon lite omöjlig att snackamed.. ;p
naauw nej men va tråkigt :( saknar dig vännen :) hoppas du kommer tillbaka snart igen och att allt blivit bra!
Lycka till Emmy, hoppas det löser sig! <3
Hoppas det löser sig Emmy! Kom tillbaka :'(

*kram*
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

du måste komma tbx du är skiiiiit rolig :O
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

NAJJE! :o synd..
Hoppas att det löser sig :) Du är ju välkommen tillbaka när du känner för de :D <3
Ne vad tråkigt
Kom tillbaka! :( :( Saknar dig !
så dumt :''\
Skanar dej :( :* Kom till baka när du mår bättre och orkar :)
#12 Naaw, älsk!<3 Du ska komma tillbaka för nu har kif förlorat en del av sig .. :( Finns alltid här, på msn, mobilen o allt om du vill prata gumman<333 Saknar dig :/