Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1199 ggr
Clariiz
0

Förbjuden Kärlek

Lagt in denna på Skrivlust.ifokus.se också :) Om ni läst den tidigare^^

-  - -  -  -  -  -

Där kom han. Såg jag bra ut? Var mitt hår okej? Min tröja, den var väll inte åt fel håll!? Nu var han framme, och han gick för bi. Gud vad snygg han var, hon hade gillat honom enda sedan första klass och det var 10 år sedan nu. Hon hade valt samma ämnen som honom och gjort allt för att hamna i samma klass, och hon hade lyckats. Han var han med det där stora H:et. Hon hade bilder av honom på väggarna, i taket på datorn. Hon hade en "Han med stor H bok" och en t-shirt med hans ansikte på. Hon hade sparat tidningsutklipp på honom, när han fyllt 9år, när han kommit etta i simningen. Folk kallade henne besatt och konstig. Men vad visste dom? De sa att hon var störd, ett sådant där kallat "cp-barn". Men de kände inte henne. De tyckte hon var konstig, med hennes bruna platta hår, hennes extrema svarta sminkning, hennes knallgröna nagellack, stora rund glasögon, rosa mjukisbyxor och en vit t-shirt. En vit t-shirt som var ut och in vänd, bara för att ingen skulle se bilden, bilden på honom. Men vad visste dom? Hon skulle offra allt för honom. Hon skulle ge allt för att få kyssa honom, ge honom en kram bara att få nudda honom. Hon hade rört honom en gång. När de stått sådär nära i matkön. Hon hade råkat snubbla, och råkade nudda honom då, i fallet. Hans kompisar hade skrattat, han hade skrattat hon hade skrattat. En tjej bakom henne viskade i hennes öra att hon skulle sluta skratta, och att de skrattade åt henne och inte med henne. Men vad visste hon? Sen kom den dagen, dagen hon skulle få honom. Hon skulle bli hans. Hon gick in i hans rum och lade sig på sängen. Den var stor och mjuk. Men inte för mjuk utan sådär, alldeles lagom. Och skar sig lätt i fingret, med den trubbiga fickkniven. Sedan lät hon fingret glida över hans ljusblåa tapet, för att sedan avsluta med att forma ett hjärta mitt på den vita kudden. Sedan log hon, hon log åt sitt verk, hud vad fint det var. Hon såg ner på den lilla kniven och klappade den, som en liten hund klappade hon den. Den var så fin, röd var den nu. Istället för sådär silvrig och rostig. Hon log slöt ögonen och drog av sig t-shirten. Hon skar ett litet hjärta runt naveln och stack sedan in kniven rakt i hjärtat.

Synen han möttes av när han kom hem var inte fin. En blodig text på hans nytapetserade vägg, ett fult kantigt hjärta på hans nya kudde. Och värst av allt, en flicka, en riktigt ful flicka på hans nybäddade säng. Han tog ett steg framåt och läste på väggen "I give my self to you, i'm yours" stod det. Han såg ner på flickan igen. Då slog det honom, hon var död. Hans älskade tvillingsyster var död.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Fiona
0

jag sitter här och lipar fan vad bra :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Ellen95
0

Gud så bra!

CoNo
0

Hur kan du? Man blir helt gripen alltså!

Clariiz
0

#1; oj, Tack!

#2; Tack!

#3; *generad* Tack!

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Stormviskaren
0

oj. shit vad hemsk. jag blev helt fast. kunde liksom inte sluta läsa.

BiancaW
0

Jätte bra! ;D

Clariiz
0

#5; Tack :')

#6; tackar!

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

CoNo
0

Dina texter är så spännande, för varje gång kommer det nåt nytt, och man måste alltid tänka lite innan man fattar riktigt (fast jag gör ist så att jag frågar det jag inte fattar (AA) xD) så nu frågar jag; är hon aså kär i sin tvillingbror eller är det bara "syskonkärlek" (A) x]

Clariiz
0

#8; Tack :) Hon är kär i sin tvillingbror ja, det finns folk som är kära i sina syskon.

Skriver faktiskt bara om sanna saker som kan hända/hänt kom jag på nu :P

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Sotis
0

Åhh shiiit så himla bra! :)

emmsaaan
0

gud va sorgligt. gråter nästan ;') du skriver otroligt bra verkligen!

CoNo
0

#9 okej, ja den var iaf svinbra :]

Clariiz
0

#10; Tack! :D

#11; TACK :'D

#12; Tack!

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Clariiz
0

*puttah*

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

[Niike]
0

Åh herreguud! Jag mådde illa när jag läste slutet, haha >.< Men shiit så fin den var! Blev värsta fast i den med en gång, du skriver riktigt bra! Ta åt dig ;D

Clariiz
0

#15; TACk :D:D

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Tina-A
0

Sorgligt!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Dior_94
0

Vad duktig du är Clara!

Clariiz
0

#18; Tack :D

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Dior_94
0

:)

Clariiz
0

<3

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

denisesalomonsson
0

f*n va bra :D

Jojsan
0

jättebra skrivet! man blir verkligen fast i det du skriver, super! :)

Pinacoladas
0

den va as bra! Du skriver så himla grymt! ^^

Sorglig också, men as bra! :D

Moonstrike
0

Du är så bra på att skriva! Jättebra!

Kaninhopparn
0

kunde inte sluta läsa! verkligen JÄTTEBRA! Skrattande

johanna_loveAnimals93
0

Superbra! :)

SaraB
0

Jättebra, men tänk på att skriva att det är OT! ;)

Dior_94
0

Som Sara säger; tänkt bara på att skriva OT. ;)

Clariiz
0

TACK TACK :D Blir skeat gla'! :D:D:D

Vet att man måste skriva OT :P. Men var extremt trött x'D

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Lippo
0

Den var jättebra värkligen! :D

Clariiz
0

Tack :D

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Agda
0

Väldig bra!

Clariiz
0

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

pepsibarn
0

Super!!!!!!!

emmahedstrom
0

Den var jättevacker! :D

Clariiz
0

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com