Hittad kanin!
Jag undrar om någon har tappat bort sin kanin?? Den är grå/svart med vit mage. Han är jättekelig och är tam som tusan. Så ja tror inte att han har varit borta länge.. Ja har ingen bild på honom.. Ja tänkte att om de kanske är nåns kanin så lägger den en bild på sin kanin och så ser ja om de är den jag har eller inte. Så , är de någon som har tappat bort sin kanin?? Jag bor 45 min från sthlm i en stad som heter Bålsta.
Inte vad jag vet…
Testa att sätta upp lappar i ditt område och i affärer (fråga om lov först) och fråga där om du inte redan har gjort det. Sannolikheten är större där att ägaren till kaninen ser det.
Hoppas kaninen bara har rymt och har en ägare som oroar sif för sin kanin nu, och det inte bara är någon som släppt ut kaninen i det vilda för att h*n själv tröttnat…
Gör som #1, säger.

#1 - jag hoppas också att ägaren inte bara släppte ut honom.

putt..
Hoppas ni hittar ägarn :)
Ånej…hoppas att ni hittar ägaren. Lägg in en annons i en tidning och sätt ut lappar så kanske ägaren hör av sig

Tack för alla svaren! Ja ska nog sätta upp lappar överallt !! Han har säkert ett efterlängtat hem.

Hur gick det med kaninen?? Har ägarna hört av sig? Kommer du att behålla honom annars?