OT - Julafton
Nu har jag varit inaktiv här väldigt länge, mitt internet har varit nere. Men nu när jag kom in satt jag o va nyfiken på en grej :) Hur såg ni alla ut på julafton ? Hur var ni klädda, hur hade ni håret osv? Eller såg ni bara ut som vanligt ? =) Lägg in bilder, kan va roligt o se =)

Har ingen bild men kan beskriva .. :P Mina mörka H&M jeans, ett vitt linne, grön tröja från Vero Moda och tomteluva. (inte direkt några julkläder förutom luvan då xp) . Håret hade jag utsläppt. Hade de vanliga sminket ; foundation, rouge, mascara, kajal och så lite ögonskugga ;) Men mja jag såg nog ut som vanligt förutom tomteluvan då ;P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag hade svarta leggings, svarta låga sockar, grå tunika & svart linne. Utsläppt hår & tomteluva :)
Foundation, rouge, puder, mascara & ögonskugga.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Hade lockat håret och sprayat glitter i det ^^ sen hade jag ett rött linne med polohals och vita stuprörsjeans :)
svart line, svarta leggings , svarta låga strumpor, utsläppthår, tomteluva typ
å smink.. fondation,rouge, puder, kajal,ögonskugga
typ :D
mörka mjukisbyxor, svart linne, röd och svart randig t-shirt. röda sockor, utsläppt hår och tomteluva ^^
Ett par svarta stuprör jeans, en svart/vit tröja, min Tokio hotel tjocktröja och vita strumpor. Sen kajal & mascara. Håret var rakt & snedbena.

Jag hade svarta jeans, som var uppvikta till över knäna. Under det röd/svart randiga strumpbyxor ^^
Jag hade en brun t-shirt med en liten flicka i ett träd *häxa xD* och en röd tjocktröja med galna katter. Håret var platt framtill och rufs bak ^^
Örhängen med hängande svart/röda stjärnor och senare mot kvällen halsbandet jag fick i julklapp :D ;]
Hade svarta strumpbyxor, en grå/svart rutig kort kjol och en grå tröja.
Håret var utsläppt, luggen uppsatt.
Grön ögonskugga och mascara.
Leggings eller jeans verkar har vart poppis (;
#5, mjukis på julafton ? Så iskallt ;D
#3, du har ingen bild ? Linnet lät snyggt o annorlunda ;D
Blåa jeans, svart kofta, vit tröja, utsläppt lockigt (självlockigt) hår, glittrig tomteluva (såklart :) ) och lite mascara… Var nog allt tror jag..
Jag var hos min pappa (har hela garderoben hos mamma) och hade inte med mig några snygga kläder till julafton, hur glömsk för man bli? =P
Svarta jeans, gul tunike (ja, jag har många gula :P), utsläppt hår, lockigt (självlockigt hår^^) svarta strumpor, å tomteluva.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Grå tunika, vita leggins, gulglittriga benvärmare, håret utstläppt plattat och de vanliga sminket :)

jag hade en svart tunika,med en vit/randig tröja till^^ det satt som ihop.