OT - Snart system :D
Jag är så himmla glad, för jag har lyckats spara ihop 5000 kr, som jag ska köpa en Canon EOS 400D, som kostar 6700 kr. Mamma och Pappa ska lägga till mellan skillnaden :D Jag är glad över att dom är så positiva till att jag gillar att fota. Dom sa: "Men elin, Du ska ju ha en bra kamera, inte en som är billig och inte så bra" Åh jag var bara tvungen att skriva av mig lite xD

Vad kul :D Oj hur har du lyckats spara så mycket? xD
kuul :D

haha jag ahr varit j*vligt envis xD
Men gud vad kul! :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

jaa Det ska bli jätte kul eftersom jag älskar att fota :D
#5; Förstår det! Ska också köpa mig en bättre kamera :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag har en EOS 400D :) Den är underbar, fast just nu har pappa med sig den i Prag -.- Så jag sitter här med hans gamla Olympus kompakt xD

haha xD Hur är den att fota med?

Skulle ALDRIG kunna spara så mycket :P Eller kanske jag skulle men det skulle ta år x)
#8 Jag hade ju en EOS 300D innan, så jag visste ju nästan precis hur man gjorde. De är i grund och botten samma kamera, fast mer utvecklad. Har man aldrig fotat med systemkamera innan är det lite klurigt med en såpass avancerad kamera som 400D är. Men med lite träning så :)
Den är snabb! Väldigt snabb i rätt ljus och behaglig att hålla i osv.

haha, när jag fyllde är i november, fick jag 3000 och dom har jag sparat och nu på julafton fick jag ytterligare 2000, så det ahr gåt… 2 MÅNADER XD

#10 Jag har ju fotat väldigt mycket med kompisars system så jag kan ju grunderna :D

Neej, itne canon!! Nikon <3333 xD

hahaa xD Jag gillar faktiskt båda märkena :D
åå vad rol.igt jag önskar jag var i dina kläder ;P men jag ska också spara :D

jag har den, fick den i julkapp. SUPERBRA, fastän jag bara har standardobjektivet :D

#15 nej jag lovar, det gör du inte. Ingen vill vara mig.
Vad kul!
Först när jag läste "system" trodde jag du menade "systembolaget" ^^
Funderar också på att köpa en sån … En jag känner jobbar på ett företag där de fotar mycket och så, och han rekommenderade den (han har en sån) :P . Och eftersom han kan detdär hoppas jag att han har rätt!

hahahah xD "jaaa jag ska ju snart köpa massa sprit, så varför inte" xD
Vad kul! Funderar också på att köpa en systemkamera :P Har pengarna så funderar mellen nikon d40, d40x, d80 och den du har ;)

#21 Är du nybörjare så rekomenderar jag d40/x och d80 starkt :D Dom är jätte bra nybörjar kameror samtidigt som dom ger avancerade bilder :D
#20: Haha xD
#22 ok, tack :)
17# jo jag vil :D (A)

#23 haha :D *humor humor*

#13: Eller hur! Nikon D40 <3333
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag och Ciss köpte varsin Nikon d40 idag =)
mina föreldrar lovade att jag skulle få köpa en kamera när jag harde sparat ihop dubblet så mkt som den kostade, så jag sprang runt med 8000 kr i fickan (A)

Varför just dubbelt så mycket? xD
#26: Oh yes, massa humor! ;D
Så roligt :)

Kul! :)
Kul! :D
Snart är jag den enda som inte har systemkamera… ;P
Pappa har en Nikon d80 tror jag, men den får jag knappt röra (a) :P

kul! ' avis ' xD

#28: 7000 var det ju ^^
Vi var rädda att vi skulle bli rånade idag, haha. :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#35: Förstår jag. Haha. ;)

Kollade på experts hemsida och den kostar 4.999 >.<
för 4000 skulle jag kunna tänka mej att köpa den men 5000 e nog för dyrt xD

haha okey :D

Putt