KANINHOPPNING KLUBB
ÄR DU INTRESSERAD OM KANINHOPPNING ?
JAG LÄR DIG OCH DIN KANIN ALLT OM HOPPNING
JAG HAR TÄVLINGAR/TRÄNINGAR PÅ HELJER
MELJA anderssonirene1978@hotmail.com
hör av er?
mkh Susanne

Var?? :P
Tjörn (: nära stenungsund, 5 mil norr om göteborg :)

KAF, SKHRF eller privat?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Pris?, undrar även samma som ciss.
Vad lär man sig? Kan du utveckla "allt" lite? :)
Bor på tok för långt bort^^
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
tror de kostade 10:- per gång,
jag vet inte så mkt, ska dit nån gång tror ja ;)

Alltså, jag tycker inte att det här låter så seriöst. Om hon kan lära oss allt, kan hon väll lära mina kaniner att klassa upp sig till ifrån lätt till elit, på en enda tävling^^
Det är bara min mening, men men^^
#6; Tycker också det låter lite skumt^^
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#6 Va? Du förstår väl själv att det krävs mer än en tävling för att klassa upp sig från lätt till elit? :S

ja men hon kunde ju lära oss allt, tydligen^^

Allt om hoppning står det ju!

ja, och dp skulle jag vilja lära mig hur man klassar upp sin kanin frän lätt till elit på 1 tävling^^
Man borde inte kunna lära någon ALLT om hoppning, jag anser att det är något man måste utforska själv, och prata med många kunniga människor.
Fast det är å andra sidan min åsikt^^
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#11; Vilket är omöjligt^^
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#11: ..då lär hon nog dig i så fall att det är omöjligt :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Vad tycker ni hon skulle skrivit istället då?
ner hon kanske lär en "allt" men de tar ett jävla tag ;)

Tkr också det låter lite skumt men jag skulle gärna viljka delta men jag vet ingenting om dej eller nått om din "klubb".

En person kan inte lära andra allt, det tar jätte lång tid att lära sig som riktiga grunderna och vad som är bäst för kaninen, hur man bygger upp en korrekt bana (som är godkänd enligt reglemenetet), Hur man är på tävlingsplatsen, och vad som händer när mkaninen skadar sig på en tävling. Detta tar otroligt lång tid, och jag akn inte ens hälften av det.

Det är ett uttryck när man säger att man ska lära någon allt inom ett visst ämne.

Jag tycker bara att det inte låter seriöst, men det är ju bara min mening^^

Tycker inte heller detta låter seriöst, typ ingen info om hur träningarna går till, pris, var det är osv. Bättre att få så mkt info som möjligt och sedan ev. maila för att anmäla sig/få mer info.
Tror det är fler som blir intresserade då..
Hon kan visst lära en allt inom hoppning? Varför är alla så negativa? :S
Det är som när man säger "Jag ska lära dig allt jag kan", det är ett uttryck.

#22 #23 Tack för att någon äntligen förstår vad jag menar ;D
Precis det är bara ett uttryck! Vilken tråd man än läsen är det alltid "nån" som ska kommentera :/

#25 - Jag ¨håller med dej.. Men inte för att jag tror att dom menar illa men ;)

#26 klart vi inte menar illa. men det finns mkt "idioter" på nätet, och man måste ju vara försiktigt, så är det bara.
Inte för att jag tror att detta är nån sån, men ändå..

mer fakta tacfk ? Låter inte så seriöst .. :P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#27 - Ja det har du ju rätt i..
Måste alla vara så negativa? Det finns något som kallas uttryck.. Skulle trådskaparen skriva allt hon skulle lära er, skulle det nog ta ett tag… Är man inte intresserad så varför bry sig? Personen erbjuder hjälp med hoppträning, det tycker jag är jättebra! Det står dock inte så mycket information, men kikar hon in igen så svarar hon nog på era frågor.

Men ursäkta oss då! Okey, kör ut oss ifrån tråden för att vi säger våran mening!
Lol ;p
Okay, jag håller med om att hon kunde skrivit lite mer information, men annars tycker jag faktiskt det räcker med att en person säger "Kan du skriva lite mer fakta" eller "Det låter inte så seriöst" Det behöver inte upprepas 10 ggr .

Jag tycker det låter som en bra klubb!!
Tycker inte att alla ska var så negativa alltid!!!
Tycker som #32 !!!

haha, mulle skulle behöva ta kurser men det är för långt att åka o.O
#31 Så om du tycker någons kanin är grymt ful, säger du det till den personen då? Istället för att klaga på andra kan man hålla vad man tycker för sig själv, eller skriva 1 kommentar. Det räcker. Och så kan man ju använda sitt vett och tänka lite innan kan skriver .. !

Nej det gör jag inte för det sårar. Har du själv tänkt på vad själv skriver i andra trådar?
#36: Ja, jag tänker innan jag skriver.

Och det tror du att ingen annan här gör?

nej, det tror jag inte XD hihi

Herregud! :O Vilken j*vla disskution .. x'D
Ta inte illa upp.

Håller med!!

Jag tkr det bara är snällt att hon erbjuder sig att hjälpa folk.. förstår inte varför vissa reagerar så starkt på en sån liten sak.

Det är ju bara snällt! Visst.. alla får ju tycka vad de vill. Men man kanske ska tänka på hur hon känner med, om ex. du inte vill vara med i den klubben och tycker den är osariös mm. så behöver du inte vara det! Det står ju inte du måste vara med i den här klubben!!!!

#43 tycker samma

onödig disskution..
Visst hon kunde skrivit mer fakta, men håller med Niike, precis så tkr jag. Men kunde ju mejla, varför inte göra det, oc skriva frågorna man har där! Sen får du ju ett svar!
Det är vad jag tkr iallafall..
#38: Har jag påstått det?