Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1198 ggr
Klasselover
0

Ritning av hage

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I vår har jag planerat att skrota min Hage och bygga upp en ny. Ska lägga upp lite bilder hur det ska se ut.. Nätet ska vara 1 m högt, och det ska vara kraftiga träpinnar till. Inget tak lr golv, bara runt om.

I hagen ska det bo två kaniner, men den ska kunna delas av på mitten för att min tredje kanin ska kunna vara där.

Här är fyra bilder från olika håll. Sakerna som är kryss över (dvs. gamla hagen, buren och lilla huset (begravningsplats) ska tas bort. Den lilla skogen(träden) ska ingå i hagen, och lite av huset kommer också vara en del av hagen, där burarna ska stå. Bilderna är från idag.

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En ritning uppifrån. Något som behövs ändras, tips??

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Clariiz
0

ser fint ut tycker jag :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Klasselover
0

Tack :) Den ska bli 20 kvadratmeter, eller mer :)

Romana_12
0

Jag tycker att det var jättefint :)

[Niike]
0

Super!:)

Tisdus
0

Fint, men om de bor där bör de väl finnas tak? Katter kan ju enkelt ta sig in annars, och golv, annars kan ju grävlingar ta sig in till dem.

Klasselover
0

Katterna (våra) är rädda för kaninerna. Vi har knappt inga mer katter i området. De är dessutom inne på nätterna och har burar att ta sig in i. Vi har inga grävlingar längre, dom tog vi i sommras (grävlingsfälla).. Dom har bott så nu med, har inte vart några problem :)

emmahedstrom
0

okej. jag tycker det kortet som stod mer mot huset var fint :) Jag tycker inte du ska ha det så nära vägen, men det ser jättebra ut :)

Klasselover
0

Vägen är helt otrafikerad :) Den går till vårt garage, så det är nog inga problem :) Den används nån gång i månaden, sen är den närmsta trafikerade vägen 150m därifrån :P

ciss
0

Fint :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

johanna_loveAnimals93
0

Fint! :)