Inaktiv
Nu är jag nästan aldrig inne här på kif längre. Fråga mig inte varför, det har liksom bara blivit så. Jag har fullt upp med massa annat. Ni har säkert inte märkt det men jag ville bara säga det :)
Jag kan också ge er en lite uppdatering om kaninerna här hemma:
Melvin- Lever på som vanligt och äter som en häst och bajsar som en kulspruta :)
Sofi- Lite sur fortfarande, börjar bli gammal nu…
Hilda- Gav bort henne för några dagar sen då jag kände att jag inte hade tid med tre kaniner…
Ska förmodligen sälja Melvin och Sofi i slutet på sommaren, så hör gärna av er om ni är intresserade.
Ni kanske t.om. har glömt mig, men jag kände bara för att skriva av mig lite grann och säga att jag inte kommer vara aktiv här samt önska er alla här på kif en Riktigt GOD JUL och gott nytt år :) Ni ska veta hur mycket ni har betydit för mig och mina kaniner den här sommaren/hösten <33
Bifogar en liten bild på Melvin och Sofi <3

Varför ska du sälja Melvin & Sofi?
Har tänkt på dig, kändes lite tomt :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Fin bild förresten!
www.frihetenskaniner.se

naww, vad snällt :)
Jag har haft otroligt dåligt samvete den här hösten över kaninerna, eftersom jag inte tagit hand om dom så bra som jag kanske borde. Fast mamma och pappa och mina kompisar säger att jag tar hand om dom jättebra och att dom har det dom behöver och så. Egentligen kanske det är så, det är typ bara jag som inbillar mig att jag är värsta djurplågaren. Och jag har inte orkat gå in här på kif för att jag fått så otroligt dåligt samvete när jag läser om hur bra ni tar hand om era kaniner… Men tro inte det värsta nu och att jag typ är jättedum mot dom!! För det är jag inte, jag har bara inte tid och jag har liksom tappat intresset och det känns jättehemskt, men jag är jätteglad över den underbara tid jag har fått med dom<3
Men vem vet, jag kanske bli värsta kaninintresserad igen och bestämmer mig för att behålla dom :)
Håller med Ciss, det har känts tomt. Klart vi inte har glömt dig!
Jättekul att du hörde av dig! Men vad tråkigt att du ska sälja dina kaniner:( Jag älskar verkligen Melvin - han är så himla söt & har så fin färg! Synd att man inte kunde få alla kaniner man ville ha .. :S Hoppas du hittar bra hem till dem iaf:)<3
God Jul & Gott Nytt År på dig också!

hihi, tack!
Kom på att jag har några fina höstbilder på Melvin som jag inte har visat, ska byta dator bara så laddar jag upp dom sen! :D

Saknat dig!!! <3
Tråkigt att du ska sälja kaninerna :(
Gud vilka underbara bilder!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Gud så söta kaniner!<3 :)
Vad tråkigt att du ska sälja dem :(

haha, tack så mycket!! :)
När man är inne här nu så får man typ nostalgi eller nått, har saknat er<33
Åh, va tråkigt att du ska sälja dem.
Och herregud vad Melvin är söt.. Om jag inte hade behållit Theo hade jag lugnt velat köpa honom!
du är självklart inte bortglömd<33 :)
- Mvh Emma

putt :)

Vad tråkigt att du ska sälja dom! Dom är ju så söta!<3
Har tänkt på dig och att du inte har synts till här.. Hoppas verkligen att det löser sig med kaninerna! :)
Jättefina bilder btw. Älskar Melvin!! <3
Har undrat länge vart du har tagit vägen ^^
Synd att du måste sälja kanierna.
Hade gäna tagit Melvin om du bodde närmare och om jag fick.
Naw så söt! :)

Underbara bilder!
www.frihetenskaniner.se
Klart man har märkt att du inte varit här! undrat vars du varit..
Gud vad stor melvin har blivit! sist jag såg bilder på honom var han typ bäbis!! ^^ jättesöt, synd att du ska sälja de :( och synd att du sålde Hilda, hon var ju så söt…