Idag
Vad ska ni/har ni hittat på med kaninerna idag då?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
I morse fick dom frukost, och jag fångde in Molle (WEEE).
Snart ska de få lunch, sedan ut och skutte lite kanske jag ska fota också eller så :').
I kväll ska det bli MYYYYSS och kvällsmat :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Imorse så fick dom frukost. Snart ska jag gå ut och motionera dom i snön, också ska jag gos och klippa deras klor:) Sen ikv så ska dom få skutta i boxen också ska vi mysa med dom och ge dom kvällsmat :)
Kel och gå ut en liten stund på verandan. :)
ja ska gå ut me han om en stund, ev. hoppa lite :)
Gosat, ska även byta i burar idag. just nu springer flickorna i sitt rum :)
- Mvh Emma
just ja så ska jag mocka också :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

ska byta i burarna, hoppa lite.. sedan kannske jag ska börja bygga på mitt efterlängtade hinder!!!!!:D:D:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

gått i sele.
Flickorna ha fått komma ut i deras nya inhägnad och Niike är inne:) Han får komma ut i rasthagen sen. Ikväll blir det myys<3

jag tog ut Stampus han fick vara ute i 40min sen städade jag alla kaninburar fyllde på nytt hö och nytt vatten & mat (:

Mamma släppte ut han vis ca 07.00 i hagen.. Sen när jag gick upp vid 10.00 så fick han sin frukost i godisbollen.. Jag bytte vatten också.
Sen hoppade jag med han, och har nyss varit ute och klippt klorna..
Ska snart städa buren och sen ikväll blir det goos och sen släpper jag in han i buren..
De ska få srpinga i hagen och jag ska storstäda! :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Idag har jag städat burarna, dom ska få springa lösa sen ^^

Kom hem vid tretiden, mamma gav mat & så imorse. Har busat en massa i garaget & kelat :)
Ska snart ut och städa burarna.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Mulle har ju blivit lite snuvig och tappat vikt. Jag har bara umgåts med Mulle hela dagen idag. På morgonen var jag ut med honom en timme, Sedan byggde jag ett nytt hus åt honom och provade en mängd olika grönsaker och frukter för att han ska äta det var: Äpple,Morot,Gul tomat,Brocolli,Banan och lite sallad. Det enda han klämde i sig var lite sallad, och en liten morotsbit.
Sedan byggde jag en inhängnad av kompostgaller med en liten stege ner ifrån buren med massa leksaker i. Hade bara fyra galler så inhängnaden är liten men det får duga så länge :)
Jag kommer att lägga in bilder sen.
Blir inte mycket idag.
Jag har gett dem vars en liten morot, tre bananskivor och en klick gröt. Sedan har jag gosat och haft dem ute. Kiwi fick springa i selen, fast kopplet var inte fastsatt. Gick efter henne precis som kopplet satt fast, och hon var så duktig som inte sprang i från mig. :) <3
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Gett de frukost, motionerat och gosat idag :).
Ska ut en snabbis snart igen.. Sedan ska de få julklappar och gröt runt klockan 7-8 :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Eftersom jag inte är hemma nu på julafton hos dom små skall jag skicka hem gröt men mosad banan till dom via pappa ;)