OT: Vad gör ni nu? 2
Myriis tråd blev så lång - 200 svar. Här är fortsättningen!
Vad gör ni nu?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag slappar :)
Har chattat med Tilda & Thezz. Ska tvätta bort sminket nu & ge kaninerna nytt vatten.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag gör inte ett smack, jo lyssnar på musik. Men det är ju ingen aktivitet egentligen;)
Ska snart sova…
Kramar//Carro

Jag försöker övertala mamma att skaffa en till kanin :) Ska också tvätta bort sminket snart & sedan ut till Uzza.
tittar på flickorna som skuttar runt i sitt rum :)
- Mvh Emma

Jag är på väg för att städa och ta hand om alla mina 10 guldhamstrar, de ska ju ha mat och motioneras!
Tar det lugnt efter att ha diskat och gjort rent spisen.
har precis ätit middag nu :) kollar lite på tv, sen ska jag plugga matte inför provet imorgon >.<
- Mvh Emma
Ska gå och lägga mig, godnatt allihopa <3

Målar naglarna :)
#9 godnatt :)<3
- Mvh Emma

Ska lägga in bilder på kaninungarna!:D Sen så ska jag gå och lägga mig^^,

Väntar på att naglarna ska torka ;)

Väntar ännu och tittar på film :)

Ska nu krypa ner i sängen och se film med en alvedon ;-)
Betyder Kajsas frånvaro att jag nu har blivit lämnad ensam här på kif? Sitter på jobbet och försöker få tiden att gå genom att läsa på andra ifokus-sajter och lite annat smått och gott.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Tramptass: helt ensam är du inte. jag är också här. om du nu är kvar?
jag pratar med malin, malin å några till på msn å funderar på om jag ska sova snart. sitter å tittar på theo när han busar runt också, den buskorven!
Jag är här med (; Men nu har det gått en halvtimma sen Ida skrev, så jag kanske är ensam ändå ;P
Jo visst är jag kvar. Slutar ju inte jobba fören 07:30 så jag kommer vara här hela natten.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Jag skall snart försöka läsa innan skolan (kemiprov idag) :/
Godmorgon allihop! Jag sitter och äter en macka :)

#20 Lycka till!
Har nyss vaknat och febern är helt borta, förkyldningen är helt ok dock så har hosta kommit. *suck* Ska snart se tv :)
Jag är här. Pallade nite att gå till skolan idag. Ska nog snart ut till ninerna.

Har nyss ätit, ska klä på mig och städa hos Hampus.

Jag är här vid kif säklart. Är hemma från skolan.
hemma nu :)
- Mvh Emma
Pratar med några på msn, gosar med Theo å så..
Ska gå å packa nu & sedan ut till Saga å Alfred!

Har precis damsugit, ska nu till Hampus och städa.
Åt precis lunch, pannkakor ;-) Ska försöka plugga lite senare.

#30 Haha ;)

#31 *Springer iväg nu* ;)

#32 Hejdå :(
NU sitter jag här & tråkar. Inte så många inloggade. Någon som har lust att adda msn? Bara de som gillar kaniner/gerbiler:
Typ .. Tråkar. >_p Men är ändå överlycklig innerst inne eftersom att jag får pengar på tisdag och känner ett STORT godis behov. =P
Jag komme just hem från skolan.

Kom just hem från skolan:P
Ska vara med Lisa. <3

Nu har jag bytt i Hampus bur, damsugit, packat och gjort klart transportburen. Och sett lite tv :)

jag har bara suttit här

Väntar på mamma ska sluta jobba :P
Spyr.. ;p

#41 Usch.. ;D
#41: Ursch! :P
Jo ;P Sitter med en hink bredvid mig, inte särskilt mysigt . Men så går det när man är alldeles för stressad och oroad. Tur att det finns saker att lugna sig med ^^

#44 ojdå stackare :/ *Många kramar till min lilla emmypemmy*

Slutade efter lunch idag, så himla shönt!
Nu sitter jag och lyssnar på när michis och hennes kompis spelar Star wars. Gud vad de tjattrar på! :P
#44 hoppas du kryar på dig!
#45: (:
#46: Jodå, det värsta är nog redan över. Är inte sjuk egentligen, bara alldeles för oroad och stressad (fråga mig inte vad jag oroar mig för, det är 1000 miljoner saker, oftast bara småsaker ;p )
Latar mig :)

Skriver på KIF:D<3
Just nu sitter jag här och kollar i olika trådar… väntar på maten, är jättehungig!

Sitter här inne på kif, och så sitter jag inne på msn:)
Ska städa Puttes bur och kela lite :) Fast egentligen måste jag plugga, men de gör jag imorrn istället. >_O
Har nyss varit ute en stund och umgåtts med min Brorsa. Han är ganska schysst faktiskt, trots att vi inte pratar särskilt ofta.

Ska strax gå ut till kaninerna:)

Jag ska strax gå till en kompis,Moa. ;)
Ska om en stund (tror jag) ta med Lisa och titta på tv och fixa inför kvällen. :)

ska ut till uzza snart. i mörkret. helt ensam. snyft.
har nyss kollat på film :)
- Mvh Emma

Ska snart gå ut till kaninerna!:D
Nu sitter jag o dricker cider, o käkar lite chips, väntar på att Martin ska komma, så ska vi kolla på Idol å sen iväg på fest :) Hugo kutar runt här på golvet också ;D
Ska alldeles strax gå ner och se på idol :)

jag skriver ett övertalningsbrev till mamma & pappa. tror inte att det kommer fungera..

Sitter här inne på kif och skriver!=D

Sitter och är sugen på godis^^

Ser idol xD
Jag vaknade nästan just, nu sitter jag vid datorn och väntar på att jag ska orka gå ner och fika (A)

nu har jag vaknat. är supertrött, vaknar egentlgien kanske halv 12. jag är hungrig också…
Duschade precis och nu är jag inne på kif. Ska byta om å sen ska jag ner å äta nåt.. :P

Nu sitter jag bara och latar mig & svarar i trådar och sånt ^^
#70. Vet hur det är. :P En annan gång så var det några snubbar som skulle fixa taket i hela gränden. Så där kom dom när jag sov, utanför mitt fönster och jag hade sängen precis nedanför. Och jag hade tydligen glömt att stänga persiennerna innan jag gick å la mig! USCH, jag fick gömma mig under täcket, guud va pinsamt! :D
(det är min brors rum under mitt rum, fast längre fram, hans rum liksom stack ut, så när dom skulle fixa taket var dom bara nån meter från mitt fönster, haha)
Lyssnar på Musik, och försöker hitta en bra gratis sida att göra fin hemsida på ^^ *gäsp*
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

ska snart till Karlstad
Väntar på att Maja (niike) ska ringa.. (:
Ska plugga so. ^^ (blä)
Det som har hänst sedan senast att jag bytt låt några gånger ^^
(Just nu seplar J.Holiday med Bed. Helt okej faktiskt)
Sitter också och funderar på hur de nya kaninerna ska bo. Samt. Om vi ska åka idag och hämta 2-3 kaniner :).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Har precis varit ute på en promenad med Flame. Och har pratat med Maja som är packad.. (A)
Jag och Carro (Soten) sitter och fjantar oss (A) (Som vanligt)
Kom nyss hem med hunden, hon har betett sig relativt okej. Men ville inte alls trycka på knappen vid övergångsstället, får träna mer på det. :)
Just nu sitter jag och väntar på att en killkompis ska logga in så han kan hjälpa mig med daemon tools, och typ.. plågar folk med mina ointressanta kommentarer till allt på msn, och fixar lite på min sida på weebly, http://tixy.weebly.com. :) Någon som har några tips? på vad jag mer kan ha med?

Jag ska snart gå och se på TV.

Jag snackar i telefon, har varit ute hos kaninerna hela dagen och vatt i stallet och ridit…

Jag sitter och äter på en mandarin:)

Sitter här på KIF<33
Ska just till att göra toscapäron med grädde x]
Lyssnar på musik, och är sur på Moonstrike, bara för att hon visade bilder på lussebullar!! Nu är jag skitsugen på det! XD
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

#87. Haha, jag såg också dom. Mums.
Tittade nyss ¨på Mr-bean. Fast det är reklam nu. Så jävla kul, jag dör x)

lyssnar på "when your gone , med arvil lavinge", msn och kif D) och så spindelharpan ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

jag väntar på att 2 personer skalogga in på MSn^^..annars så sitter jag och drömmer om i morgon :D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#91 Vad händer imorgon då?

Ska snart gå o lägga migxD
#89; Tittade också på Mr:Bean xD (Vilket liv haha :P)
Ska gå och duscha nu.. typ.. :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Nu har jag blivit tillsagd att stänga av datorn och gå och lägga mig så får väl lyda pappa och göra som han säger ^^ men ska vara uppe och läsa en stund om jag orkar :)
Godnatt alla KIF:are, vi syns imorgon! :)
#95: Godnatt. ^^ Själv har man ingen lust att sova..
Jag ska ner å äta efterrätt nu tror jag .. Inte många som är vakna. "/

Jag ska sova nu. Mamma & pappa är på hotellet & ska komma hem vid 1 ungefär, men jag måste sova vid 12. Suck… Men det är lika bra att lyda, försöker ju tjata till mig en till kanin :)
Godnatt allihopa!
Typ… somnar framför datorn vilken minut som helst, men vill inte sova. Får väl göra det snart.

Nu måste jag plugga spanska. :'( Har prov imorgon och jag fattar verkligen INGENTING!

Sitter och tänker att jag borde göra fysik läxan..
Ska snart plugga, om jag pallar.
#78 Käften, jag var inte det;)
#102> ELLERHUUUR! Jag, Nattis, alla andra som var på festen OCH min syrra vet att du var full (A) Leah också x)
Jag sitter här på KIF, är jätteglad att det funkar, funkade inte i morse. Jag duchade nyss, min mormor fyller 80 år, så vi ska fara ut och äta på resturang :)
#104: För mig och 2 andra funkade inte kif vid kanske 1 tiden.
har tråkigt (a)
Har precis städat till min sköldpadda :)
pratar med anna, cassandra och romana i en ruta på msn xD
- Mvh Emma
är med lina ^^ <3
nu pratar jag med massor från kif på msn xD
- Mvh Emma

försöker installera wow men det går inte så bra :)
Deppar. som alltid. Jag är patetisk jag vet .
Sitter och pratar med emma och per :)
Jag är deras kurator/personlig assistent/hjälpreda/vän.
Har de ett problem, löser jag det :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#103 >.< nä!:P
#113 Nä det är du inte<3 Det är idioterna som är… ! >.< <333
Jag sitter här .. o så skriver jag med älsk på msn :) <3