Mina (DUMMA!) föräldrar och bror hällde upp cirka en cm vatten i badkaret, och så satte dom ner Oboy där. Först satt han helt still, men när han märkte att det var vatten fick han panik och började sprattla och försöka klättra upp på kanten. Dumma dumma dom.. >:'(

Nej, eller man kan, men det ska man ändrast göra i "nödfall".
I nödfall.
ja det kan man, men inte i onödan! inget dom uppskatar precis ;)
Om min kanin luktar illa kan jag bada av honom han älskar att bada han dyker också ;D
jag har badat min tyska jåätteseck nån gång. han verkar faktiskt tycka att det är skönt att bli massaerad med schampot….. men det är inget jag gör ofta.
Okej jag har fått svar på min fråga nu hehe
inte vcet jag isåfall måste man väll ta en blöt badhanduk!

#8: Läs #7. ;-)
Min kanin gillar att vara ute i regnet iaf ^^ när jag kommer och ska ta in henne så springer hon bara runt runt hela tiden och vill inte gå in i sin bur :P

I min kaninhandbok står det att man aldrig får bada eller duscha kanin, men eftersom några här gjort det ska det ju gå bra :)
Pelle gillade att bada. Sotis hatar det!

I nödfall.
Visst kan man, men om kaninen skulle få panik och försöka hoppa upp ur badkaret kan den göra illa sig just för att badkaret är hal och hård.. Så det är nog ingen bra idé.
I nödfall
#14 att bada kaninen betyrer ju inte att man sätter ner den i badkaret. jag hade en balja eller så satte jag mig med kaninen i duschen. ;)
- Mvh Emma
#16 smart att sätta deji duschen med kaninen ;)
#17 ;D den kaninen ville inte sitta i baljan men om jag satt med henne i dudchen låg hon i mitt knä på rygg och njöt av att bli lite extra ompysslad :)
- Mvh Emma

Läs i "när man badar" tråden om vad jag ahr skrivit för det är mycket viktigt!