Tips?đ
Jag körde pÄ smÄlyft med mina kaniner. NÀr dom var nÀra mig sÄ böjde jag mig bara ner, satte hÀnderna under kaninen och lyfte bara sÄ pass att tassarna lyfte frÄn golvet innan jag satte ner dom igen. Det hela tog inte mer Àn ett par sekunder och sen var dom fria att göra vad dom ville igen, inklusive springa ivÀg utan att jag följde efter. Gjorde det 1-2 gÄnger per dag och det tog aldrig lÄng tid innan dom slutade bry sig om att bli upplyfta. Inom en vecka slutade dom springa undan efterÄt och gick bara tillbaka till det dom gjorde innan som om inget hÀnt.
Undvek att bÀra dom mer Àn nödvÀndigt sÄ dom visste att dom aldrig skulle bli fasthÄllna lÀnge sÄ jag behövde aldrig trÀna pÄ sjÀlva bÀrandet. SÄ fort lyftet fungerade sÄ gick resten ocksÄ bra.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Tack! Ska prova lite med den metoden med. Vill verkligen att de ska ha det bÀsta och aldrig behöva vara otrygga i mitt sÀllskap. Ska sjÀlvklart inte lyfta de mer Àn nödvÀndigt förutom nu nÀr vi trÀnar ^^