OT - Rolighets "dagbok"
:) För nästan oss alla händer det väll något roligt om dagen!? Som får minst en att börja gapskratta?
Skriv upp det här och dela med er av att det skojsiga! :D Som en rolighets dagbok :P.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
en sak, inte så rolig men aa ^^
min kompis sa att hon hade hittat en kniv nån stans ute tror ja de va hin sa , efter en stund så sa min kompis , var hittade du den horan å peka ut igenom fönstret på en person :O
Linnea i min klass är sjukt kul, hon är så knäpp xD
Eftersom vår skola serverade bokstavligen oätlig mat gick vi till Ica för att handla något.
Linnea: Nu är min dag fulländad!
*Hon mumsar på sin vitlöks-baguette och halkar sekunderna efter i leran. Fan vad jag garvade xd*
Linnea: Vi går till Gustav och.. eh.. Gustav
Jag: Meh åh, dem är ju två!
Linnea: Jaa, men jag kommer inte ihåg vad den andra heter..
Jag: Fan Linnea, du pratar med honom varje dag!
Linnea: Jag veet…
Jag: Han heter ju Johan…NEJ, Jonas!
*Jonas står två meter bort och ser skumt på oss*

;) Hehe Jag har inte skrattat idag
Men jag kommer med en sak som jag skrattade jätte mycket åt fast det är inte ens roligt xd
Jag och min bror Fredrik Satt vi bordet och pratade om hemkunskapen som Fredrik hadde haft i skolan Han:
Vi stekte kött fast inte i köttpannan Sen så började han Skratta jätte mycket och då började jag skratta också ;o
Jag fattade inte varför men aja xD

Jag garvade när min bästis och jag lussade och hon ramlade i leran med sitt lucia nattlinne xD
Kom på ännu en grej. Vår skola gav oss oätlig mat, jag menar det stank i hela matsalen! Var typ ingen där och jag, Linnea och Gustav skulle prova maten iaf.
Jag: "Men så äckligt kan det ju inte vara.."
Gustav: "HOST!"
Jag: "Äh, fan håll käften."
*Öser upp en slev med mat och vi sätter oss vid ett bord.*
Jag: Ska jag smaka först eller..?
Linnea: "Jaa! Så äter vi andra om det är gott!"
Jag: "Okej.."
*Tar en tugga. Känner ingen smak i början och rycker på axlarna. Sen känner jag hur det smakar möglig ost, klumpig mjölK och bränd pasta, samtidigt! Får värsta spyreflexen*
Jag: "FAN HÄMTA VATTEN!"
*Linnea springer iväg och Gustav flinar som fan*
Jag: "FAN FAN FAN VAD ÄÄCKLIGT!"
Sen har typ hela skolan gått runt idag och sagt "ååh, jag stinker möglig ost!" (såfort man varit i matsalen började man lukta som möglig ost) Och så har alla typ sagt "åååh., fyfaaan vad äckligt!"

Idag satt vi på tekninken och hade suuper tråkigt.. Min kompis satt och började klippa i nått gossedjur som hon hittede.. Efter ett tag börjar hon klippa fresyrer på gossedjuret xD..!
Då säger hon:
Moa: F*n han ( gossedjuret ) ser ju ut som en utläning…
Jag: Varför det ?!
Moa: Men ser du inte hanns frilla
Jag: Haha Fiiiin!
Moa: haha.. nee så j*vla fuuul.. Han ser ju ut som en bög..
Då sitter våran teknik lärare precis bakom han… Och han är utlänning..
Efter tekninken höll vi på att garva ihjäl oss :)<3
#& mums x)

Kommer inte på nått just nu :/

En sak till.. Vi hade dans idag på gumpan… Vi skulle dansa någon konstig dans.. Vi skulle typ göra som "galoppombyten i vart 4:de steg" ( Ni som rider vet vad jag menar ).. Sen skulle vi ta arm-krok och skutta runt.. HAHA vet ni hur mkt vi garvade eller, det såg så grymt barnskigt ut.. xD
#2:"Eftersom vår skola serverade bokstavligen oätlig mat gick vi till Ica för att handla något. Linnea: Nu är min dag fulländad! *Hon mumsar på sin vitlöks-baguette och halkar sekunderna efter i leran."
HAHAHA! ASG!!! :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#11: x)
Nyss satt jag, min brorsa och hans kompis framför tv och tittade på inspelade EMA 2007. Mest var dt massa tjafs om Bill, dvs. jag sa att Bill inte var bög och snygg, medans dem sa tvärtimot. Aja, whatever. Sen gick jag ut i köket och hämtade popcorn, när jag är påväg in igen hör jag dem säga:
Kewin: Hon är ju värsta deppad!
Wille: Jaa, hon har väl fan mens
Kewin: Det heter ju PMS, då är dem deppade!
Jag trodde självklart att dem menade mig och var nära på att garva ihjäl mig. Så kommer jag in i rummet och får se att dem klappar min hund som löper just nu^. Haha, jg tyckte det var askul x)
Detta hände inte idag men..
Jag satt och kollade på tv, med min bror och hand kompis. (båda 19år, vilket gör detta ännu roligare :P)
Disa (en av hundarna) försökte hoppa upp hos kompisen (Erik).
Erik: Nej hunden! *ser förvirrad ut*
Filip: (min bror) Det är bara att putta ner den.
Jag: Gapskrattar xD (såg så jäkla kul ut!)
Disa hoppar ner.
Erik: Den här hunden luktar kostigt!
Filip: Den har ju för fan mens!
Jag: Gapskrattar ännu mer :P.
Det lät så extremt roligt!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Hahahaha! Vilka historier…. = )
Men på tal om djur och mens… detta är om min lillebror, riktigt sött tycker jag. Jag skulle få min första guldhamsterkull och trodde att den skulle födas dagen innan, men inga bebbar kom. Min lillebror hade precis fattat vad mens är och visste att jag var på ett uruselt humör den veckan…
Men jag kom iaf hem ganska tidigt denna dag och lillebror är hemma med en kompis.
Lillebror - Leusie har mens!
Jag - Va?
Lillebror - Ja det är blod på pappret i hennes bus.
Jag - Men snälla, en hamster kan inte få mens. Vad babblar du om?
Lillebror - Men gå upp och kolla själv då!
Kan tillägga att lillebrors kompis såg mycket förvånad och paff ut, den minen han hade i ansiktet minns jag fortfarande! = )
Var i linköping idag och shoppade. På vägen hem satt jag och min kompis å lyssnade på musik. Sen råkade vi slita sönder hennes headset lite (fråga inte varför xD) så den ena hörsnäckan inte funkade. Då skulle hon försöka laga det så hon satt med ena hörsnäckan i örat och jag hade den andra och lyssnade på musiken ..
Jag: *knäpptyst*
Hon: *Vrider lite på headsetet* TYST TYST TYST! Jag hör nåt, TYYST!!!"
Jag: Men jag är ju för fan tyst ! *skratt*
Hon: Ja men jag tror jag hörde nåt .. SHHHH! TYST!
Jag: Men det är ju du som pratar!
Hon: Jahaa .. Hahahha *asg*
Jag: HAhahah *asg*
Ni kanske inte fattar men .. Det var skoj xD

#15 X)
#15: Kan verkligen se det framför mig, haha xD Maja som sitter där och typ "JAG ÄR FÖRFAAN TYST!" (A) Aw
#17 Hahah ;) Men det var ju så! Hon satt där å typ "Nu hör jag nåt! Tyyyst! Jag hör nåt!! Shhh! Vänta.. Eller jo, men tyyyst!" fast jag inte sa nåt xD hahaha :P

#18 Jag skulle dö ;D
#15 Hahaha! :D
Hahaha!! :)

idag när vi hade slutat så gick jag och min kompis ner till våra cyklar. När vi kommit fram till cyklarna sätter sig ida (som kompisen heter) på pakethållaren och säger:
ida: hahahahah, tänk så hade man suttit på en moped och kört typ jätte sakta, sedan kört assnabbt, och ba "aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh" *visar hur benen "flyger"* .
jag: ehm.. ida..
ida: hahahahh. vaaad?
jag: *på albanska* det står en kille på andra sidan gatan och stirrar som fan på oss, eh, DIG!
vi: moahahahahahah
han: hmm.. *går därifrån*
ahaha xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Idag hände ju två skit roligt saker! :P. Kommer dock inte ihåg vad personerna sa xD.. IRITERANDE! :P Fast ska komma på det ;)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Nyss hända en lite rolig sak :P
Jag slår in ett paket, och skulle precis sätta på eticketten på paketet när jag tapper den och den faller till golvet.
Jag: Weeeiii, NEJ!! FAAAN!! YEEESS!!!!!!
Mamma: Eh?
Weeeiii, när jag tappe den :P, NEJ när den föll neråt, FAAN när jag trodde den skulle rammla med klistret ner, YES när den landade med klistret uppåt! :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Haha, igår var så jävla kul xD JAg, Victor, Linnea, Erik och Joel tog samma tog (vi hade varit på naturhistoriska)
Jag: Haha, Linnea det står ju fan typ "IDIOT!" Med röda bokstäver i din panna, du är så korkad! Hon: Neej, fan? Jag: Joo, Ellerhur Victor? Victor: Jaa! Joel & Erik: Jaa, fan Linnea, det gör det ju! Linnea: Men haha!
Vi antog ju att hon skojjade och gick en bit till. När vi kom till spärrarna och jag precis dragit mitt kort viskade Linnea: "Aso seriöst, står det VERKLIGEN idiot i min panna?" Hon såg jätteorolig ut och jag började gapflabba xD
HAHA xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
MSN kul ;)
Clara - Bill <3 säger:
Hajfena
Matilda. | säger:
HAAJ
Clara - Bill <3 säger:
Vad gör doo?
Matilda. | säger:
Jag sexuellar mig med Ragnar :]
Matilda. | säger:
SJälv ?!
Clara - Bill <3 säger:
Jag tråkar och fundinixar
Matilda. | säger:
Nejmen gud så trevligt
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Matilda. | säger:
stackrn.. kommer aldrig få nån tjej mer.. :/
Matilda. | säger:
Men sånt man får ta om man har krullidull
Clara - Bill <3 säger:
Ja.. vem vill gifta sig med en damvippa liksom?
Matilda. | säger:
Hahah pricis, du har en poäng
Clara - Bill <3 säger:
Då kan man köpa en på Lidl för en femma, den är krullig, pratar inte och kör hårt endå
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Är lite trött :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com