Fin Hopphane
Nu har jag tagit beslutet som jag helst av allt inte ville fatta men vissa val är man tvungna att göra…
Så nu lånar jag ut min hane på foder ett tag eftersom vi inte kommer överens. Han förknippar mig med något dåligt antaglien, har känt såhär i snart ett år. Kan också vara att han inte trivs här hos oss. För mot andra personer är han mycket snäll och tillgiven.
Fullständigt namn: Arlövsbackens Sture
Smeknamn: Sture.
Född: Juli, 2006
Ras: Dvärgvädur/ Sallander.
Är ännu lättklassad i hoppning men har mycket att ge med rätt förare. Med Kapacitet för en hel del inklusive att han är en underbar kelkanin.
I början var han med mig när jag städade burarna, han gick med mig ut när jag tömde och var som en hund. Han kan säkert bli sådan igen bara man ger han tid att växa i den rollen, samt ger han en chans att få bygga upp sitt självförtroende.
Lånas ut som avelshane, hoppkanin eller endast till ett kelhem där han får den kärlek han behöver.
Ni ska veta att jag gör absolut inte detta för att jag har tröttnat på honom utan har svårt att ordna upp det men iom at han kanske får komma ut kan det lösa sig. Har tidigare varit ute på foder och han var mycket bättre efter det…
För mer info eller bilder nejla mig på; silverglantans@hotmail.com
Gud så fin han är! *kär*
Kan dock inte ta honom^^ Men lycka till! :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
ÅÅ vad söt skulle vilja ta honom men har inte plats+har en hona

Putt :) , kan tyvärr inte ta honom :( Men den va jättefin <3
så söt, skulle vilja,
var bor du ?

putt ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag bor i skåne men leverans längre upp i landet brukar inte vara problem..

Gu så söt! *helt kär* :D
Sweet <3 (: