Kaninvakt
#0: Skriv gärna mejl eller telefonnummer så jag kan kontakta er tack!
Kaniner klarar sig själva hemma när du är i skolan om dagarna :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2: Hon är ensam och jag är rädd att något ska hända när jag inte är hemma. Jag vet att hon klarar sig men känner mig mer bekväm om jag vet att hon har någon som passar henne
#3 skaffa henne en kastrerad hane som kompis?
Tänker, personen måste ju annars vara hos dig hela dagarna
#4: Min kanin är Mitt stöddjur, jag vill inte ännu skaffa en till kanin vill vänta med det än så länge.
Och det är inte hela bagen utan det är max 3-4 timmar på vissa dagar. Har inte skola varje dag.
och ingen behöver vara hemma hos mig, hon är jätte kärleksfull och nyfiken, jag går på äventyr med henne varje dag. menar att hon är van med att vara ute eller gå på promenad samt vara med andra människor.
💗
#5 Det stressar många kaniner att åka så fram och tillbaka, så rekommenderar inte det.
#6: Jag vet! har läst jätte mycket om det och lärt mig många kaninveteenden och jag kan säga att min kanin är inte rädd att transporteras, hon blir nyfiken
#7 Ja du gör som du vill, men inte så bra för din kanin.
#8: du känner inte mig eller min kanin för att stätta sånna bedömingar.
#9: Håller med dig, du känner din kanin bäst.
#9 Nej det gör jag inte men långt ifrån ny på kaniner.
och hela situationen är ja, vet inte vad jag ska säga. Men dina känslor går ut över din kanin, allt jag kan säga. Hoppas att det löser sig.
#11: Hoppas du tänker att mina tanker angående min kanin är för hennes bästa jag vill stt hon får all den kärleken hon behöver och vara trygg. Jag känner min kanin väl och förstår henne, skulle aldrig sätta henne i en situation där hon inte mår bra.
Hälsningar
#10: Tack så mycket!