Nyfiken
Min kanin är en riktig upptäckare för några dagar sen så gjorde hon en sak som hon fick ångra(det var inte jag som hämnades). Jag har en mittimellan hög säng med lådor och sånt i. Det är typ små skåp också med dörrar och i det ena skåpet har jag mat+ hö mm. Och i min säng så finns det ett stort hål där man ska sätta fötterna i.
Sprite får plats i den det där"hålet" och så är det såklart en vägg in till skåpet men den räcker inte ändä högst upp så hon kan komma in till maten. men iallafall jag hade en hö påse och saker under den så Sprite hoppa över den där "väggen" och in till maten.där hon trvides väldigt bra hon kunde hoppa ut och in när hon ville(eftersom hon får springa fritt)Men för några dagar sen så städa jag så där hon brukar landa vart det ganska tomt på saker. Så när jag och min familj åkte till Marieberg så hoppa Sprite in till maten men eftersom det hade blivit mindre där brukar landa+ta satts ifrån så kom hon inte ut därifrån och när vi kom hem efter ungefär en timme så satt ju hon därinne och kunde komma ut. Efter den dagen har hon aldrig varit därinne igen.
Naaw.. Stackarn..
Skit söt!! :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Hahah ;) Så går det om man bryter sig in i matförrådet!;D
Väldigt vacker är hon iaf!!:)<3

haha hon har nog lärt sig en läxa nu iaf .. x)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
haha, naaw ^^
Så söt kanin :)<3
Haha ^^ Va gulligt