Djurjul
Hur kommer ni fira julen med era kaniner?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Efter vi har ätit julmaten (ungefär vid klockan 6 brukar vi äta^^) så kommer jag vanka ut till kaninerna. Då ska jag ta med mig lite gröt och även deras julklappar :).
Det blir Jag, Mormor och Nora som kommer går dit :P. Förmodligen hakar nog någon mera på också :).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Kommer tillbringa förmiddagen med att fodra, rasta, och kela.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#2; Jag med :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

hmm har inte planerat så långt än .. men de blir väl att på morgonen gå ut och ge klapparna (som jag inte har köpt än .. ><) och så får dom väl något smarrigt ;D
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Kommer vara med kaninen på förmiddagen. Då hon senare på dagen elelr dagen innan kommer få ha julbord med hennes bästisar :P Då dem tre kaninerna komemr få äta middag tillsammans :) Och så kommer vi kela lite och kanske hoppa lite fritt på en äng och ha lite mysigt :)

Ska ju fira jul hos min syster, och kan inte ta med ninerna. Men Juldagen blir kaninernas julafton :D Då ska det gosas och ätas gott xD

Jag är 40 mil bort så jag kan ju inte gå till Jappo ;p Kan försöka mej jag kommer nog bara typ 2 mil ;d och då får inte jag julklappar! PLUS att jag kommer frysa ihjäl, tror nog att jag stannar hos Karin ;P
Hon får julklappar på Fredag ;)

Jag är i Småland och kan inte ta med kaninerna eftersom Wilda ska med.
Men min kompis tar han om dem.. Antagligen får de julklapparna på lördagen.
Ska sätta in julgranar till dem på morgonen, pyntade med grönsaker:) Och så ska de motioneras och gosas massa med:)<3 På eftermiddagen ska de få gröt. Pynta i ladugården ska jag också göra, fast det blir nog dagen innan.

funderar också på att ställa in en liten gran och pynta med lite glitter och granris ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Kommer att vara me dom på förmiddagen:) Då ska jag ge alla djuren julklappar. Och gosa,Motionera och sånt ^^

Dagen efter julafton ska jag (och familjen) ha kanin-julafton med kaninerna.. Har köpt massa presenter till dem som de ska få och vi har en liten gran ute os dem åå sånt <=
#12; myyys!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Ballou kommer få vara med under hela dagen :)
Troligen får dem komma ut och springa på förmiddagen. Sen när vi åker iväg (runt ett) får dem sina julklappar.
På julafton blir det nog inte mycket alls. Kommer fira med dom dagen efter istället med kel och lek m.m.m :)

julafton blir det typ ingenting, men dagen efter = mys & gos.

Ska vara med alla djuren hela förmiddagen. Då ska dom få sina julklappar^^
Japp, djuren ska få komma ner och öppna sina julklappar på kvällen när vi är hemma :)
- Mvh Emma
Vi åker till min moster sedan åker vi hem och äter, vi äter redan runt 15 så man missar ju kalles jul :( Gör man ju varenda jul suck.. :'( Sedan ska vi väl fika och sådär. Sedan blir det nog julklappsöppning, kommer nog gå upp till Isa och ge henne hennes julklappar får se om man måste hjälpa henne att öppna eller om hon kanske river upp dem själv =) hehe, det är ju ISas första jul så det ska bli roligt. Hon kan dock inte springa lös på julafton för att min kusin har en hund och jag tror itne Isa skulle palla att vara ute när hunden är i samma hus/rum. Hon kommer nog bli ganska så rädd tror jag..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

samma som Ellen_95
Jag tror jag kommer tillbringa förmiddagen med att ge Zoie paket , gosa och ge henne gröt , frukter och grönsaker :P
Jag kommer inte vara hemma på julafton så det blir inget speciellt för kaninerna. Förra året kunde jag ju ta med Althalus under jul när jag var hos mina föräldrar. Men i år blir det lite kruxit att ta med två kaniner och tre gerbiler så de får stanna hemma och jag kommer inte vara bort lika länge som förra året.
Kaninerna ska dock få äran att äta upp granen när det börjar bli dags att "slänga ut" den =)
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Hampus är med hela dagen :)
Direkt jag vaknar på morgonen så kommer jag att springa ut till kaninerna ^^ Och så kommer jag att ge dom julklappar och gosa osv<3 Och så ska jag vara med dom på förmiddagen. :*

Kommer gå upp jättetidigt - före klockan sex, och springa ut till mina bebisar direkt. Då blir det massa puss & gos och motionering.
Vid tolv eller liknande ska vi äta jullunch & promenera. Öppna lite julklappar kanske ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se