Lite ifrån mig då :)
Hej på er alla trevliga KIF:are!
Nu var det ett tag sen igen som jag var aktiv, men jag vill berätta att jag fortfarande är inne och kollar en hel del, men skriver inte så mycket ^^,
Alla djuren här hemma mår i alla fall toppen :) Har bytt bottenströ åt Kitti, så nu har hon fått sågspån. Några dagar efter bytet, dom stunderna när jag inte hade henne ute på golvet, så låg hon i sitt hus och tjurade, men tillslut så kom hon över det hela och nu verkar hon trivas :) Valde sågspån eftersom det underlättar en del när jag tar bort hennes bajs ur buren :) Jag har slutat att gå ut med Kitti eftersom det är svinkallt så det får bli rundor i lägenheten i stället :)
Jag har vart hemma ganska mycket den sista tiden och tror att jag den mesta tiden har vistat mig i soffan. Har haft jättemkt hosta och varit förkyld, men nu är det över. I alla fall än sålänge. Jag har vart i stallet under helgerna också och tagit hand om Goliath <3
Idag var det även en Julshow på ridskolan med typ över 200pers som tittate! Cirka en kvart efter showens start kom det massor av funktionärer till showen och letade efter mig och sa att jag skulle gå in med Tiffy för att hon hade blivit årets ponny. Jag fattade noll eftersom det brukar vara årets skötare/årets kompis som brukar gå in med årets häst och årets ponny xD En kvart senare stötte jag på Gabbi(stallchefen) som berättade att jag hade blivit åters skötare 2007 :O Jag blev helt hyper och asnervös. Jag skulle in i ridhuset och ta emot priset och där satt över 200pers å stirrade på läktaren xD Det var fett läskigt först men sen blev jag bara glad när jag stod där inne. På vägen ut ur ridhuset segade Tiffy asmycket och jag trodde nästan hon skulle somna xD Sen blev vi stoppade också mitt som jag hade fått henne lite vaken och blev fotograferade av nån gubbe från UNT xD Så vem vet, kanske hamnar jag å den lilla sömniga pollen i tidningen i morron xD Är fortfarande i chocktillstånd för titeln, det va ju de jag drömde om för ett år sedan när jag började som skötare åt Goliath xD
_Herregud vad mycket text det blev xD Hoppas ni orkar läsa liite i alla fall ;)
_pussåkram //Vemsan - Årets Skötare 2007 :D
Hälsningar Vemsan
Grattis!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#1: Tack så mycket!! :D
Hälsningar Vemsan
Ska lusläsa UNT imorrn :)
Solbackens kaniner

vad kul! Grattis! men vad är UNT ?
UNT = Uppsala Nya Tidning.
Solbackens kaniner

#5 okay :)
Åh gud avd roligt! :D Grattis!!!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Grattis :)

Grattis^^

Vad kul :D Stort Grattis :)
Vad kul! Grattis!:D
Tackar =)
Det blev inge UNT för min del, haha ^^, Det var bara en bild på en som red och var utklädd till B2(i bananer i pyjamas) xD Men mamma ska typ försöka få tag på UNT ifall vi ev. kan få köpa bilden på mig å Tiffy i alla fall :)
Hälsningar Vemsan
Grattis :)

Vad kul! :) Grattis!

Grattis!
#15 Guuud så fin!
Såg det också, tyckte det var snålt. Bara en liten spalt…
Solbackens kaniner
#15 Guud så vacker!! <333

Vad kul!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

tack tack!