Tips på tuggleksaker
Hej ! Jag skulle jätte gärna vilja ha lite tips? på tuggleksaker till min kanin. Hon tuggar inte på så mycket saker som t.ex kartong och toapappersrullar tuggar hon nästan aldrig på. Pinnar tuggar hon gärna på men jag skulle vilja variera lite mer. Så har ni några tips? på hur man kan göra egna eller som kan köpa.😊
Whimzees av den stora storleken borde fungera.
Mvh
Mig
#2 tack för tipset ☺️
Jag har haft videtunnel, typ som en tunnel som ser ut som en korg. Den var superpopulär men de tuggade så mycket på den att jag inte kunde ha den framme alltid, för då skulle de äta upp den på studs, haha. Sedan har jag haft en träbro som är gjord av tjocka pinnar som man kan forma lite som man vill. Den har varit väldigt populär hos mina kaniner i perioder.
Länk till sakerna, bara för att visa vad jag menar:
https://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/burtillbehor/tunnlar_grottor/279200?mkt_source=1267333&variantid=279200.1&gclid=Cj0KCQjwnJaKBhDgARIsAHmvz6dTNSOE7uZ44h5MNZNdOIC94h0VEXZoJ2_nXuQg0rS-bNjFOz1TEPYaApiKEALw_wcB
#4 tack så jättemycket för svaret ska nog köpa den tunneln. Och sen ska jag också köpa de tuggpinnarna #2 föreslog 👍🏻