Rutan smal?
Toodelo :P
Fråga igen^^ Jag tycker Rutan känns lite smal :/. Man känner ju inte revben och ryggrad överdrivet, ryggraden känns knappt alls, revbenen känns lite. Molle är mycket rundare^^.
tips? på viktökning? Hon har fri tillgång till pellets, hö och vatten. Sedan får hon minst 3 grönsaker/frukter om dagen, + äppel kvistar. Molle äter samma men är somsagt mycket mulligare.
Ping Pong och Lollipops fetma ska vi inte prata om..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#1; ;)
Hon har ju massor med päls dock :P. Vilket gör att hon ser knubbig ut xD. men under pälsen är det ju inget kvar.. Typ lika liten som en mini hermelin :P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Jappo är också smal, känner revbenen!! ;/
Jag vet att man ska känna dem lite^^
Men jag tycker hon är lite för smal..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Om du tycker hon verkar smal kan du ge lite solrosfrön och/eller havre.
#5; Som finns att köpa? :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Det är så svårt med honor. De kan ju gå upp jättefort och jättemycket om man ger dem lite för mycket. Har lite problem med Myran. Hon är liiite för tjock (ej överviktig), men det är svårt att dra ner på maten när hon alltid är hungrig :P
#6 Djuraffär, granngården, mataffär ..

Solrosfrö finns att köpa i vanliga mataffärer, man kan köpa de solrosfröna som fåglar äter på vintern, det går lika bra att ge kaniner lite av det. jag ger mina kaniner det nu på vintern och kaniner äskar dom. Men ge dom inte för mycket, bara.!!<3
#9; okej :)
Ska prova det ;)
(Sedan har jag köpt godis i julklapp också :))
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#10 funkar det att ge dom sådana solrosfrön som man köper till fåglarna alltså ? ;P hur mkt havre kan man blanda i ? ;P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg