När tycker ni?
Jag har funderat på att börja hoppträna med Liam, men är inte riktigt säker när jag kan göra det.
Han är ungefär 3månader och 13dagar gammal och han litar på mig.
Så, när tycker ni jag kan börja hoppträna med honom?

när han är 4 månader:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Som #1 , när han är 4 månader :)

#1: Okej, tänkte på det. Men när jag pratade med ciss för länge sen sa hon att hon skulle börja hoppträna med Essy när hon var 3,5månader gammal och då tänkte jag om jag också kunde göra det, men jag börjar när han är fyra månader! :)
Tack! :)

är du nybörjare så tycker jag att du ska börja när han är 4 månader, 3,5 månader är egentligen för tidigt. Ni har endå hela livet på er att träna, så det är nog inte så brottom?;P

#4: Okej, tack för hjälpen! :)
Du kan ju börja hoppa med han nu. Fast inte högt isåfall.
5-15cm kanske?
håller med #1, 2.

#4: Mm, självklart har jag inte brottom! ;) (du ändrade)
#6: Självklart kommer jag börja att hoppa med låga hinder man kan ju inte ha 20cm hinder när han inte ha hunnit lärt sig precis.

#4: Förresten, jag hoppar med Zorro.
Jag skulle börja vid fyra månader iallafall. Chevy & Flame litade på mig vid tre månader men jag började ändå inte förrän senare.
Jag skulle också ha börjat vid fyra månader.

Jag har redan skrivit att jag ska börja vid fyra månader.
#12: Ja, men jag skrev bara när JAG skulle ha börjat :)

#13: Jo, men jag tänkte att jag redan har fått svar.
#14: Okej :)

;)
Hehe ;)

#18: Jo, men problemet är att jag inte kan ha han i hagen, han smiter hela tiden .. ;-)
#19 :P okej,… hmm när du hoppar i kopper kan man ha små stockar som han hoppar över (om t.ex. hoppar på tpmten, så lägger mankanske ut 5st så när han hoppar runt där så kanske han "råkar" hoppa över en") , eller börja ltie smått nu och kanske hoppa inte allt så ofta på låga nivåer då han är så ung. Vad är han för ras nu igen? :D

#20: Han är 50% hermelin fuchs 25% lejonhuvad & 25% dvv. ;)
Tack!
Jag börja när hoppa med min kanin när hon var ungefär 3,5 månader fast jag hoppa bara över tändsticksakskar

När jag menar att jag kommer börja hoppa Essy när hon är 3,5 månader så menar inte jag att sätta fram en bana & hoppa. Jag har satt in ett par små stockar i hagen som hon får skutta över om hon vill, vilket hon gärna gör. :)
Som #4 säger - vi har ju hela livet på oss! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

har hört att man inte ska börja förens dom är minst 4 månader ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Tycker 4 - 5 månader låter som en bra tid :)

håller med:) ni måste ju lära känna varann först;) det tänkte jag inte på.