Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 642 ggr
Flippa
0

Iskallt ute!

Här i Borlänge är det -10 grader på morgonen!
Bajset i Filippas bur fryser, Vattnet fryser jätte snabbt.
Har jätte mycket halm och hö i buren. Men är det inte lite för kallt för henne ? Eller klarar hon sig i denna kyla? :S
På natten är det säkert -13 grader :/

Jennie104
0

Här är det -11 på natten är det typ -15, går det också bra?

BuNNaj
0

Kaninerna är ju inte gjorda av glas heller. dom klarar sig! Eftersom dom har hö att tugga på och vatten, eller is att slicka på som håller dom värmen ganska bra, och dom har päls :)

mattis96
0

Vi köpte pennys bur  av en tjej som köper från fabrik och hon sa att man inte skulle ha  isolerat i "sovrummet" men Penny har inte det och hon klarar sig bra!
men bara om man har jättemycket halm i rummet!!

[Quellii]
0

Och här i norrbotten är det varmt!! :O
Det är mellan -5 och +5!! :((((

twinnie
0

Har mina kaniner inne, så jag slipper allt sånt :)

PRO_Anders
0

Kaniner som bor "ute", där vattnet fryser, SKA ha jummet vatten två ggr/dag…

mattis96
0

vi brukar byta pennys vatten 3 gåner per dag det fryser så lätt, det är typ 5 minus här.
och så ger vi henne lite varmare än jummet.

Kaninhopparn
0

man får byta vatten ofta :) men ett tips? är att ha halm (väldigt mkt) i ett hörn då gör dom gångar i halmen och kurar in sig i det!

emmsaaan
0

Vi har också så kallt. HEMSKT! Men bara det finns mycket halm & vatten så klarar hon sig nog. & hon ska ha ett hus att kunna krypa in i.

Sotis
0

Mina bor i satllet^^ Så jag behöver bara byta vatten en gång om dagen :) också kan jag ha vattenflaska :)

mattis96
0

#10 åå vad mysigt att ha sin i stallet.

Vi har ett matrum och ett "sovrum" och en nedervåning där hon bara softar ska ut och fota buren så ni kan se.

myriis
0

Det är inte så jättekallt i Sthlm tycker jag.

Men iaf, en kanin klarar sig bra sålänge den har mycket hö & halm. Ett hus brukar också uppskattas eftersom en kanin lätt håller värmen där. Har för mig att det är bra att låta dem skutta mycket också så att deem håller upp värmen (?)

mattis96
0

kameran har inget batteri så skickar ett imorrn=)

[Flippans]
0

här är det -13 grader på dagen

Clariiz
0

Mina bor ju i ett kaninhus^^ Det fryser inte där förren det blir ca -10 ute^^. Super skönt :D.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

ciss
0

Minus tio är inte alls någon fara sålänge kaninen har massa halm eller hö att värma sig i :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se