Jag och vovven ska mysa och äta gott.
Sambon ska bort och hälsa på gamla kompisar.

IDag: Gosa med Jappo och städa hennes bur x)
Lördag: Åka till töcksfors och såklart vara med Jappo
Söndag: Vara med Jappo x)

Idag ska jag chilla eftersom jag är sjuk :D imorrn ska jag köpa mer hö, och på söndag är det hopptävling som gäller :D

Fredag: Slapp gå i skolan idag (tråkig volleybollsturnering hela dagen). Skall hem till pappa & kaninerna <3 idag :) Skall se om jag hinner städa till Albin & Mimmi idag.Sen skall jag gosa med dom små.
Lördag: Rida medryttarhästen på förmiddagen. Skall städa till Dumle´ och bara slappa med kaninerna^^
Söndag: Rida medryttarhästen på förmiddagen. Sen mot kvällen har jag inget planerat, julskyltning igen?
Fredag: Sjuk, ska vila och mysa med djuren :)
Lördag: Ska på hundutställningen i älvsjömässan för skolarbete till hundkursen och sällskapsdjurkursen.
Söndag: Ska hem till kusinens man då han fyller 40 år.
- Mvh Emma
ÄNTLIGEN FREDAG.!
Fredag: Idag har jag varit i skolan, ska vara med kaninerna och så ska jag nog ta det lungt ^^ Kanske vara med en kompis.
Lördag: Kaninerna.
Söndag: Kaninerna.
Fredag: Har slappat hela dagen, gett kaninerna mat och gosat lite. Ska snart släppa ut utekaninerna och städa Flames & Roxys bur. Ikväll ska jag baka lussebullar och ev. vara med några kompisar. Egentligen måste jag plugga med screw that.
Lördag: Umgås med kaninerna och vara hundvakt.
Söndag: Köpa julklappar.
Fredag; Klinka på gitarren - övning ger färdighet inför julavslutningen! O.O Eh, sitta vid datorn, umgås med råttorna och vovven.
Lördag; Fota om vädret tillåter, blir nog bra. Klinka på gitarren, försöka skriva vidare på min låt.
Söndag; Städa hela rummet + råttburen. Släpa upp julpynt och pynta i mitt rum. Eventuellt fota lite. Klinka på gitarren.

Fredag: Ska bara vara hemma med kaninerna<3=)
Lördag: Ska och hopptävla med sixten :D
Söndag: Ska bara vara hemma och ta det lugnt ;)
Fredag; Frida och Ed kommer hit å ska äta middag, rida
**Lördag; Fota , Städa hos marsvin + Kaninen, Köpa julklappar
Söndag; Hoppa me kanin (: , lite olika**

Fredag: Norra västerbotten har varit här(en tdning). Dom fotade djuren,frågade en massa saker och så^^ Det var jätte kul!=) Ska till stallet en stund. Vara med kaninerna där och så:)
Lördag: Ska på hopptävling med kajsa^^ Hon ska tävla med sixten. Kommer att bli skoj.
Söndag: Bara vara hemma och slappa:) Vara med djuren och så^^
Fredag: En lugn dag i skolan. Fick reda på att jag har starkt vg i svenska, engelska och spanska. :D Var ute med kaninerna en stund. Ska städa lite och sen åka till en kompis på kalas. :)
Lördag: Vet inte. Julklappsköp kanske? Eller vara med nån kompis, och kaninerna.
Söndag: Vet inte heller. ^^ Ta det lugnt bara :)

Fredag: Myskväll med fotbad, ansiktsmask, film och mys med mammsen :D <33
Lördag: Ska jag iväg och hämta mina transportburar!! :D (atlas 10 open). Sen ska jag väl till nån kompis som vanligt ^^ Eventuellt ska vi över till några på middag.
Söndag: Gosa me lurvarna :) Slappa! :D

Fredag; bada hunden (sälja kanin, har redan gjort)
Lördag; Hundmässan! TÄVLAR
Söndag; Hundmässan!

Fredag: Mysa här hemma med en kompis & eventuellt vara en stund med killen som jag är på G med :)
Lördag: Tävla. Ska upp vid halv sju, får skjuts av Thezz till Skellefteåhamn & är där hela dagen. På kvällen ska jag & mina kompisar till stan.
Söndag: Slappa :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Ska ev. börja bygga på kaninburen i helgen! :) Jag är SÅ glad!
& har fått reda på att jag ska till kanarieöarna i mars, & jag vill verkligen inte. Är extremt flygrädd… :( jag är nog den enda som inte vill åka utomlands & sola & bada…
Fredag: Slappa :) Och vara med kaninerna^^ (Entligen! :D)
Lördag: Städa kaninburarna, vara med kompis.
Söndag: Slappa och vara med kompis^^
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#16: Jag vill inte heller vara utomlands. Har varit i Grekland, Turkiet, Thailand, Florida & massa ställen som jag knappt minns. Tycker det är mysigare att vara hemma :)
www.frihetenskaniner.se

#18 Ja äntligen någon! :) Jag tycker att det är jobbigt med kaninvakt & så… Går bara att åka utomlands på sommaren när vi har sommarburen, den enda buren som går att flytta.

Älskar att vara utomlands. Jag <3 Sola & bada <33 :D::D
Lördag: HUNDMÄSSAN! Ska vara där hela dagen med Stina och hennes Cockrar <3
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Fre
Jag och 4 kompisar har varit och dragit med hundar i ca. 1,4 mil - SUPERSKOJ! Ikv blire mys hemma, mamma fyller år så´de blir kalas :)
Lör
Soooooova! Sedan luciasim..
Sön
Sova och slappa :D
Ska inte göra så mycket i helgen, slappa :)
Jag ska fira mig själv och.. Sova mycket och länge ^^,
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Fredag: Köpa julklappar (har gjort), städa rummet om jag orkar, gosa med Simba o marsvinen, slappa .. Datorn :)
Lördag: Luciaträning på morgonen, marknad, lucia-uppvisning på kvällen;)
Söndag: Fotbollsträning, annars bara vara hemma och umgås med djuren .. Och baka pepparkakor/annat julgreejjs^^ <33

Lördag: Lussa i Globen
Söndag: Lussa i Globen :)
#27 Coolt!;D

#27: Vad skoj :)
www.frihetenskaniner.se
Jag ska ha lite planering inför radiosändningen den 21:a imorgon, sen så är det inget mer som är direkt planerat, kanske åker till stallet en sväng om jag har tid. Annars är det mys med Ballou som gäller :)

Skall se Måns Zelmerlöw på söndag <33333
Slå in lite julklappar. Och ridskolans julshow (+ genrep) :)
Hela helgen ska jag gosa med Zoie och hoppa , springa och massor :D
Vi ska ha barndop i helgen så det är fullt upp……