Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 712 ggr
myriis
0

Fredag 14/12

Vad ska ni hitta på i helgen? :)

Zvintos
0

Jag och vovven ska mysa och äta gott.
Sambon ska bort och hälsa på gamla kompisar.

Jennie104
0

IDag: Gosa med Jappo och städa hennes bur x)

Lördag: Åka till töcksfors och såklart vara med Jappo

Söndag: Vara med Jappo x)

BuNNaj
0

Idag ska jag chilla eftersom jag är sjuk :D imorrn ska jag köpa mer hö, och på söndag är det hopptävling som gäller :D

Keligast
0

Fredag: Slapp gå i skolan idag (tråkig volleybollsturnering hela dagen). Skall hem till pappa & kaninerna <3 idag :) Skall se om jag hinner städa till Albin & Mimmi idag.Sen skall jag gosa med dom små.

Lördag: Rida medryttarhästen på förmiddagen. Skall städa till Dumle´ och bara slappa med kaninerna^^

Söndag: Rida medryttarhästen på förmiddagen. Sen mot kvällen har jag inget planerat, julskyltning igen?

KvirrZ
0

Fredag: Sjuk, ska vila och mysa med djuren :)

Lördag: Ska på hundutställningen i älvsjömässan för skolarbete till hundkursen och sällskapsdjurkursen.

Söndag: Ska hem till kusinens man då han fyller 40 år.

- Mvh Emma

sputtnick_plexus
0

ÄNTLIGEN FREDAG.!

Fredag: Idag har jag varit i skolan, ska vara med kaninerna och så ska jag nog ta det lungt ^^ Kanske vara med en kompis.

Lördag: Kaninerna.

Söndag: Kaninerna.

myriis
0

Fredag: Har slappat hela dagen, gett kaninerna mat och gosat lite. Ska snart släppa ut utekaninerna och städa Flames & Roxys bur. Ikväll ska jag baka lussebullar och ev. vara med några kompisar. Egentligen måste jag plugga med screw that.

Lördag: Umgås med kaninerna och vara hundvakt.

Söndag: Köpa julklappar.

Tixy
0

Fredag; Klinka på gitarren - övning ger färdighet inför julavslutningen! O.O Eh, sitta vid datorn, umgås med råttorna och vovven.

Lördag; Fota om vädret tillåter, blir nog bra. Klinka på gitarren, försöka skriva vidare på min låt.

Söndag; Städa hela rummet + råttburen. Släpa upp julpynt och pynta i mitt rum. Eventuellt fota lite. Klinka på gitarren.

Sotis
0

Fredag: Ska bara vara hemma med kaninerna<3=)

Lördag: Ska och hopptävla med sixten :D

Söndag: Ska bara vara hemma och ta det lugnt ;)

aliciia
0

Fredag; Frida och Ed kommer hit å ska äta middag, rida

**Lördag; Fota , Städa hos marsvin + Kaninen, Köpa julklappar

Söndag; Hoppa me kanin (: , lite olika**

Ellen95
0

Fredag: Norra västerbotten har varit här(en tdning). Dom fotade djuren,frågade en massa saker och så^^ Det var jätte kul!=) Ska till stallet en stund. Vara med kaninerna där och så:)

Lördag: Ska på hopptävling med kajsa^^ Hon ska tävla med sixten. Kommer att bli skoj.

Söndag: Bara vara hemma och slappa:) Vara med djuren och så^^

johanna_loveAnimals93
0

Fredag: En lugn dag i skolan. Fick reda på att jag har starkt vg i svenska, engelska och spanska. :D Var ute med kaninerna en stund. Ska städa lite och sen åka till en kompis på kalas. :)

Lördag: Vet inte. Julklappsköp kanske? Eller vara med nån kompis, och kaninerna.

Söndag: Vet inte heller. ^^ Ta det lugnt bara :)

twinnie
0

Fredag: Myskväll med fotbad, ansiktsmask, film och mys med mammsen :D <33

Lördag: Ska jag iväg och hämta mina transportburar!! :D (atlas 10 open). Sen ska jag väl till nån kompis som vanligt ^^ Eventuellt ska vi över till några på middag.

Söndag: Gosa me lurvarna :) Slappa! :D

EllinorK
0

Fredag; bada hunden (sälja kanin, har redan gjort)
Lördag; Hundmässan! TÄVLAR
Söndag; Hundmässan!

ciss
0

Fredag: Mysa här hemma med en kompis & eventuellt vara en stund med killen som jag är på G med :)

Lördag: Tävla. Ska upp vid halv sju, får skjuts av Thezz till Skellefteåhamn & är där hela dagen. På kvällen ska jag & mina kompisar till stan.

Söndag: Slappa :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

emmsaaan
0

Ska ev. börja bygga på kaninburen i helgen! :) Jag är glad!

& har fått reda på att jag ska till kanarieöarna i mars, & jag vill verkligen inte. Är extremt flygrädd… :( jag är nog den enda som inte vill åka utomlands & sola & bada…

Clariiz
0

Fredag: Slappa :) Och vara med kaninerna^^ (Entligen! :D)

Lördag: Städa kaninburarna, vara med kompis.

Söndag: Slappa och vara med kompis^^

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

ciss
0

#16: Jag vill inte heller vara utomlands. Har varit i Grekland, Turkiet, Thailand, Florida & massa ställen som jag knappt minns. Tycker det är mysigare att vara hemma :)

www.frihetenskaniner.se

emmsaaan
0

#18 Ja äntligen någon! :) Jag tycker att det är jobbigt med kaninvakt & så… Går bara att åka utomlands på sommaren när vi har sommarburen, den enda buren som går att flytta.

Denna kommentar har tagits bort.
twinnie
0

Älskar att vara utomlands. Jag <3 Sola & bada <33 :D::D

MarHai
0

Lördag: HUNDMÄSSAN! Ska vara där hela dagen med Stina och hennes Cockrar <3

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

KajsaM
0

Fre

Jag och 4 kompisar har varit och dragit med hundar i ca. 1,4 mil - SUPERSKOJ! Ikv blire mys hemma, mamma fyller år så´de blir kalas :)

Lör

Soooooova! Sedan luciasim..

Sön

Sova och slappa :D

Lizzan
0

Ska inte göra så mycket i helgen, slappa :)

Tina-A
0

Jag ska fira mig själv och.. Sova mycket och länge ^^,

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Niike]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fredag: Köpa julklappar (har gjort), städa rummet om jag orkar, gosa med Simba o marsvinen, slappa .. Datorn :)

Lördag: Luciaträning på morgonen, marknad, lucia-uppvisning på kvällen;)

Söndag: Fotbollsträning, annars bara vara hemma och umgås med djuren .. Och baka pepparkakor/annat julgreejjs^^ <33

Feliciaa
0

Lördag: Lussa i Globen

Söndag: Lussa i Globen :)

[Niike]
0

#27 Coolt!;D

ciss
0

#27: Vad skoj :)

www.frihetenskaniner.se

[Quellii]
0

Jag ska ha lite planering inför radiosändningen den 21:a imorgon, sen så är det inget mer som är direkt planerat, kanske åker till stallet en sväng om jag har tid. Annars är det mys med Ballou som gäller :)

Keligast
0

Skall se Måns Zelmerlöw på söndag <33333

Moonstrike
0

Slå in lite julklappar. Och ridskolans julshow (+ genrep) :)

[Zoie]
0

Hela helgen ska jag gosa med Zoie och hoppa , springa och massor :D

balelettan
0

Vi ska ha barndop i helgen så det är fullt upp……