Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 406 ggr
[Niike]
0

Roligaste?

Vad är det roligaste du har gjort tillsammans  med din/a kanin/er, eller det roligaste minnet?

BuNNaj
0

När jag kom nia i min andra tävling med pop hitils :D Då vart jag lycklig, eftersom vi kom över målinjen med 10 hundradelar kvar till maxtiden xD

twinnie
0

Mina kaniner är så konstiga. Allt dom gör är roligt xD

Men jag tycker det var extremt roligt när Myran var på sin första kaninträff. Hon var ju typ 11 veckor och flög runt som en liten vante hit och dit xD

Mio är ju rolig hela tiden. Skuttar upp på huvet på mig, upp på skrivbordet, datorn, elementet, fönsterbrädan mm. Nästan värre än Myran när det kommer till att skutta upp och ner hit och dit xD

<333333

annaforsgren
0

jag vet inte:P kommer inte ihåg

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

[Niike]
0

#2 Haha lät kul;) <3

Det roligaste jag har gjort med Niike var nog när han fick gå lös första gången ;) Det var så kul, för han blev nog lite nervös men tyckte ändå det var supeerspännanade! Och när han jagade hönsen! x)

Med Fia var nog .. när hon rymde ! Haha det där lät konstigt , men ja, faktiskt. Jag fick, tro det eller ej, fånga henne i en håv *asg* xD

O med Alpha är det mycket. När jag hade henne ute i sele i somras, och hon skuttade i alla vattenpölar hon hittade, och när hon jagade Hugo (katten) så han blev livrädd xD Och när hon skuttade in till hönsen, jagade bort dem och åt av deras havre O_o ;D <33

Ellen95
0

Det var nog när jag kom två och tre med millan i en hopptävling!:)

MarHai
0

Mycket!

Har väl de bästa minnerna med kullarna, samt på utställningarna. När de egenuppfödda får bra poäng.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Clariiz
0

Gud jag vet inte.. Har hänt så mycket kul!

Men en av de underbaraste sakerna var nog när Lollipop slickade mig för första gången :').

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

sputtnick_plexus
0

Jag vet inte.. det har hänt så mycket roligt! ^^