OT- Vad gör du?
Saknade denna tråd. ;)
Vad gör du just nu? :)

Klipper klor på Mio ^^
#1: Går det bra? :)
Jag sitter här & ska strax gå ner och se på tv ^^
jag väntar på mamma & pappa

Jag dricker cola ;)

Jag är med min kompis Linnea
#5: Mums. <3
Dreglar över bilder på Bill, haha ^^ Och väntar på att sötmes ska in på msn .
Väntar på satt sambon ska komma hem.
Ska snart också roa mig med att diska. 
inte mycket,… pratade nyss med min farmor i telefon.

Skrev just till twinnie på msn.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
ska till stallet nu :)
- Mvh Emma

Och jag skrev just till ciss x) Måste byta visnings bild på emeeeseeen :)

#13: Det tar typ tusen år för dig ju! Du skrev typ för flera minuter sen "ska byta". Och du har inte skrivit sen dess ;)
www.frihetenskaniner.se
jag sitter här och hostar(förkyld).. och har just ätit kvällsmat…
Exakt samma sak, fast nu snackar jag med Maja alias sötmes.

Sitter och pluggar tyska :)
kollar på ugly betty :)
- Mvh Emma
Laddar upp bilder på bdb.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Ser även pippi ;D haha
jag väntar på att nån kanske kan hjälpa mig med en hemsidaoch kollar på timonoch pumbaa xD
gullar med min hamster och chattar på msn ;)
Bryter ihop >.<

#23 Neeeej ..! :)
Snackar med Jenny och Erica på msn :)

Jag gör ingenting xD
Nu lyssnar jag på en kille som gjort en cover av en th låt. Jävlar, han är fan grymt bra på att sjunga o_o 8Självklart inte bättre än Bill men iaf :P)
Jag ska gå och göra mig i ordning inför sängen, borsta tänderna och så. Och jag får väl läsa papperna om kemi, har ju prov på fredag. :/
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Just nu sitter jag här inne på kif och väntar på att julkalendern ska börja :) Nu börjar den! :D

Gör ett Tema arbete i Skolan..
Just nu sitter jag i skolan och vi har just haft luciatåg ^^ ska snart få fika ;] Sen ska vi ha luciatåg igen och sjunga för dagisbarnen=)

Samma som #30 ;)

jag har just varit med i samma lucia tåg som sotis och sputtnick_plexus^^ Det gick faktiskt väldigt bra!:D
#32: Tycker jag också :D
nu sitter jag i skolan och väntar på sällskapsdjur-lektionen :)
- Mvh Emma
Sitter & äter en macka å funderar på om jag har glömt att packa ner något. Om en halvtimme åker jag till Umeå till malinroth & lill_jarven och kommer vara där tills på lördagkväll :) <3
Ska göra varm choklad. Är förkyld. >_< dessutom är jag sur för jag hittar inte min lypsyl! O_O
DET RIMMA :O
Väntar på att mamma kmr hem och skäller tu mig.
#37: Varför de? ;P

Jag dricker cola<3 ;]

och väntrar på svar från Emma!
#38: Ehm.. Jag har inte varit i skolan på hela veckan och idag gick jag bara på fyra lektioner (av sju)
Jag sitter med Krim iknät :D<3

Åh. Mysigt :) Har han blivit innekanin Eazyy?
Jag sitter vid mammas data (HELT FÖRBJUDET) men hon är inte hemma. Har ju virus på min egna. & var nyss på granngården & kollade på transportbur, då avslöjade mormor att hon nyss hade köpt en Atlas åt mig som jag ska få i julklapp ;)

Om någon minut (när jag h lyckats slita mig från datan) så ska jag ut till kaninerna..
#26 Samma som jag skickade? Han var ju grymt lik Bill i rösten! Skumt:O
Jag sitter å .. gör ingenting just nu. Sötkorv loggade just ut från msn så jag har tråk :/ <3

Har öppnat mitt arbete om nationalekonomer… tror dock jag hoppar att skriva något, då det är så gryymt tråkigt >.<
Får plocka ut någon annat ur "jobbiga skolarbeten som måste göras färdigta innan julen" -högen…
Värmer mina fingrar, kom just in från kaninerna, det var kallt ..
#41: jaha, okej.
#43: Nja, han är halvinnekanin ;)
Han bor i förrådet så jag har honom inne en stund så att han kan få springa och kela såklart x)

Ska snart och rida ^^
Jag gör typ ingentig förutom Kif då ;)
Jag lyssnar på Tokio Hotel, och bläddrar igen bilder på dem.. (Bill mest då^^)
Och inne på msn :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Lyssnar på My chemical romance som jag älskar så fucking jävla mkt! <3 Och så är jag förbannad och ledsen. Å så är jag död inombords .. :'/
#53 dom är brabra<33 :)
- Mvh Emma
jag såg just på hästhoppning ^^

lyssnar på "when you're gone", kollar på lippo när han far runt som en tok i mitt rum, skriver med en kompis på msn och lite till ^^

Bråkade nyss med din kära bror.. ;D
#57 vems? min? :O haha skoja ^^
Lyssnar på "Hilf mir fleigen"

#58 Haha nja kanske ;D

Har precis flyttat in Mio i mitt rum, så nu har jag båda korvarna inne hos mig <333 Usch vad jag älskar mina fluffar :'D <33
#60 haha xD
funderar på om jag borde börja med läxan nu.. har tänkt göra den i nån timma nu.. ska nog börja strax.. men KIF gör så jag fastnar..

Ska hoppa rakt in i duchen : D

Är här och på bdb. Ska nog göra lite popcorn. blev sugen…

Har duchat, och pratar med Vanja och Ida på msn :)
tter och pluggar epoker till prov imorgon. trååk ^^
- Mvh Emma
Jag renskriver min extremt långa uppsats på svenskan -.-

Uääh. Nu sitter och och är hypernervös. Har skrivit en uppsats som min lärare tänker läsa imorgon för hela klassen. Jag hatar när lärare läser upp mina saker. Då läser jag det hellre själv faktist!
torkar plimpy, fick tvätta av henne lite på ryggen då hon fått kiss på sig >.< :P
- Mvh Emma

msn, kif och bilder ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Puh! blev just färdig med uppsatsen om Van Gogh, jobbigt xD
Jag sitter här och syrran lockar håret på mig och jag e ûber pirrig inför Lucian imorgon.
JAg sitter här och funderar på om jag är ensam.-på kif och lyssnar lite på Tokio Hotel.

Är sjuk och ska snart ta in lilo och mysa lite ;)
har precis haft svenskaprov :P
- Mvh Emma
#75: Hur gick det?;)
#76 njaaa, sådär x) får typ alltid blackout när jag skriver :P
- Mvh Emma

Just nu…Uppdaterar min hemsida…
Jag sitter med dubbelbedövning i halva käften och kikar runt på KIF, lyssnar på musik och ska snart pallra mig ut med hunden så hon får skita. :D Sen ska jag göra ett litet ego-kollage i PS, tänkte jag.

Äter jordnötter, mums

Läser om avling
#80 Dela med dig till dom fattiga? :D

#82 Haha, kommer via posten snart ;)

Jag sitter och är irriterad och arg på människor som bara avlar för skojjs skull ^^
Sen sitter Mio på min axel och stjäl en massa pussar och undrar varför matte är så suris!! Och nu äter han på mitt hår också ;)

Söta Mio^^ Pussa han från mej
#83 YAY! :D *sitter vid ytterdörren och väntar*
#84 Mysplutt du verkar ha då. Ska vi byta? Jag får Mio eller Myran, och du får min dryga vovve som knuffar ut en ur sängen? ^^
Var nyss korkad nog att leka med ett hårspänne med tänderna så nu blödjer jag ur läppen.. x) Man lär ig att sina misstag, så folk. Lek INTE med hårspännen, det kan sluta med att ni rycker av en bit av läppen. Not good.
#87 Kan tillägga att man INTE ska tugga frenetiskt på läppen om man är bedövad. ^__^'
#88: Haha´, det ska jag komma ihåg ;)

#88 det är skit svårt att låta bli, men sen bedövningen släpper bli det som pain in the ass xD
Sitter och äter lite chokladpudding. ^^

Gosar med min hund Charlie, ska gå ut med honom på en långpromenad typ nu ^^
Har precis jagat Roxy lite på tomten ^^

Sitter och försöker däma dig mej.
Väntar även på maten så jag och erica kan fara och dra med hundarna :D
kom nyss hem från skolan, har släppt ut Isaac så han får springa av sig i några timmar och sen är det flickornas tur :)
- Mvh Emma
#95 Om du handlar så kan jag laga mat. Men skäll inte på mig om det går åt helvete. :D Eller så tvingar jag hit Markus, som går sista året på hotell och resturang på gymnasiet. ;)
Eh, sitter och knarkar flourtabletter, lyssnar på musik och svär över att jag har ont i tandköttet efter bedövningen. Är som om någon sitter och sticker nålar i det. :(
#97 ja! men vad ska du laga då? ;)
#97 Det beror på vad du köper, och vad du kan äta.. XD

jag pluggar inför diagnos, och frnaska glosor…
#54 Dom är bäst (; <333
Jag sitter o deppar .. Å lyssnar på My chemical romance <333

Kom nyss hem från sparkturen :D Borde plugga matte..
Kom just hem från stallet ^^

Ska hämta knäck.
www.frihetenskaniner.se
Ska ner å ta pepparkakor som min syster har bakat (A) <3
Och dricka te ;D <33333
Å plugga >.<
Pratar med Elin på msn :D <3
Ska snart gå och duscha.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Kom nyss upp från Hampus :)
ska koka nudlar, sen äta nudlar ^^ <3
Tänkte titta på typ David Letterman show, haha. Jag och syrran har inget bättre för oss. Jag ska till skolan imorron typ sju och hämta böcker, sen är jag ledig resten av dan *wiie*
Och just nu sitter jag på msn, har nästan just kommit hem från skolan ^^

Har inte ätit på hela dagen så jag skall gå och hämta en macka^^
Kom precis hem från skolan och väntar på att Micke ska logga in på msn så jag får terra honom lite. ^^ Ska väl sätta mig och klinka lite gitarr snart, måste öva inför avslutningen på torsdag. :)

Kom nyss in från att ha blivit interjuvad från tidnigen =)

Från Tidningen??? Om vad…berätta…

#144 okej ;) vars ska jag börja hmm.. Jag och min syrras faster hade gett och dagensapplåd i tidnigen det stod typ så här till ellen och kajsa som tar så bra han om stallet och djuren ^^, och så hade hon rignt till nån som jobbar på norra västerbotten som tidnigen heter och sagt att hon tyckte att dom skulle göra ett reportage . Så idag så kom dom och interjuvade oss och tog bilde på alla våra djur =)

Coolt, en blivande rikskändis i Norra Västebotten då…;)
Dka t stallet snart, äta nu ^^

Sitter här & tråkar.

Sitter här och har nyss ätit palt <3
jag kom precis hem efter en väldigt lång dag på shopping tur i malmö :D och min mamma förvånade mig så jag höll på att svimma!!!!! hon har gått och skaffat en TEDDY HONA!!!!!!! :O till sig själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quine heter hon :D hon har haft en kull och är ett år :D tog en snabb bild på henne så ni får se :D
kollar filmer på youtube ^^
- Mvh Emma

Sett tv :)

#116 hahahxD