Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 706 ggr
Frajda
0

Harar :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

min kanin får små påhälsningar på kvällarna katter, fåglar,igenkottar m.m  och så kommer och tittar på han för man ser spår men det roligaste var att en eller två harar var och hälsade på han nästan en hell vecka :D är det nån mer som har haft harar som hälsar på??

Dior_94
0

Det har jag aldrig varit med om. Vad gör dom där då?eller det kanske du inte vet. ;)

[Zorro_93]
0

Såå, kul frida:D:D
ja har aldrig hört det för :)

johanna_loveAnimals93
0

Vi har haft en och annan vildkanin hos oss, eller så var det hare, jag såg inte riktigt. Även rådjur har kommit och förbryllat ninerna.

emmsaaan
0

Ja. Det brukar komma en hare varje vinter.

sputtnick_plexus
0

Mina ninisar har inte haft besök att vågra harar ;)

emmsaaan
0

#4 Det kanske kommer på sommaren också, men då märker jag inte ^^

myriis
0

Nope, men när Expo rymde var det tydligen några som sett honom sitta med ett gäng harar :P

Trasdocka
0

Vi har harar och förvildade kaniner här ute, men jag är för nojjig över sjukdomar så brukar gå ut och skrämma iväg dem. Tyvärr ser man då och då hardjur här som inte är direkt friska, och har hängnat in det mesta av tomten för att hålla borta så mkt som möjligt.

twinnie
0

#7 Haha xD

Dior_94
0

#7: Haha. x)

KvirrZ
0

Har aldrig sett hare eller vildkanin vid mina burar som tur var :)

- Mvh Emma

[Zorro_93]
0

jag skulle tycka det var kul om jag såg en hare vid  kaninburen :D
jag är ju som jag är ;)

Ellen95
0

Jag har sett en hare en gång. Det var när jag skulle gå ut och ge kanierna mat. Då sprang det en hare på vägen förbi stallet.  Den sprang VERKLIGEN jätte FORT!

flisan93
0

Har aldrig varit med om, harar men katter;P Våra grannkatter brukar hälsa på:D

Frajda
0

hah roligt att det är någon mer en jag som har haft besök av harar :P

Kim-Lejon-Pelle
0

Har aldrig ens sett en hare vid mina burar

senna
0

Det har varit harar på vår trädgård, men inte vid kaninerna, eftersom kaninerna bor på altanen.

pandabjorn
0

inte harar men vildkaniner ;) (lika dana som harar fast mindre) denna vecka har det vart en liten vildkanin och hälsat på panda nästan varje kväll. I sommras var det en annan , eller om det är samma…det vet jag inte ;) I allafall var den och hälsade på sessan nästan varje dag. Tyckte så synd om den =( Den måste ha undrat varför sessan inte ville komma ut och leka…

Jojsan
0

Har varit massa harar och hälsat på mina kaniner ^^ men hararna kommer självklart inte åt kaninerna men de har suttt nedanför burarna ^^

[Kaninfluff]
0

Ser harar varje dag jag :)

Lizzan
0

har inte varit harar runt mina kaniner, ännu :)

EllinorK
0

Hade för några år sedan, men sen på pudelklubbens träninsplaner hittade jag en flock harar (9 st!)

http://Megapixeln.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTEwODgyNDAxOSZ0PTExOTI2NTg0MDEmY3VycmltZz0x

pandabjorn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en bild från i sommras… vildkaninen "alfons" hälsar på sessan. hehe döpte han till alfons xD