Vilken kattsand
Hej ! Behöver lite hjälp med vilken kattsand jag ska välja. Just nu har jag en kattsand från Rusta men jag tycker den dammar jättemycket. Vet någon en kattsand som inte dammar och som har ett rimligt pris. Tacksam för svar 😊
Eller är papperspellets bättre att använda vill ha något som inte smutsar ner😄
Prova toalätt, tror det är papperspellets och vet att många använder det till kanin :) har dock själv aldrig provat
Testa papperspellets, jag har använt det väldigt länge och tycker det funkar jättebra.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Okej tack för svaren.Är remiss som man köper från granngården bra funderar om jag ska köpa den och den är ju ganska billig.
Tigerino från zooplus är en av få som inte dammar så mycket.
Rekommenderar inte toa-lätt, kristaller.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#5 tack för svart ska kolla in det 😊
Hej igen för ett tag sen så köpte jag toa-lätt men det luktar jättemycket så fort min kanin kissar i det. Så nu måste jag hitta något annat jag har testat kutterspån,toa-lätt, hampaströ och kattsand men alla har antingen smutsat ner för mycket eller luktat. Någon som har tips? på ett strö som inte dammar för mycket och som inte luktar. Tacksam för svar 😊
Såg nu att det ärkaninsida
Kaniner ska inte ha kattsand! Det är inte bra för dem
Rekommenderar ökoplus som är kattströ
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 Jag visste inte att kattsand var dåligt men sen när jag testa det så dammade det ju mycket så att jag bytte men luktar ökoplus något för att det får verkligen inte lukta mycket. Tack för svaret 😊
Eller kan man använda stallpellets för jag ska ju bara ha det i hennes toa och då blir det inte för hårt men har hört att någon tyckte det lukta mycket häst.
Eller ska man istället ha träpellets är det någon skillnad mellan de två ?
Jag använder toa-lätt och har inte upplevt att det luktat så länge jag städat regelbundet. Hur ofta städar du toan?
#12 jag städar ur den varje morgon och varje morgon så sköljer jag även rent hela toan.