OT: Lucia!
Idag är det Luciadagen :D
Glad Lucia på er eller vad man nu säger xD

:)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Idag gick jag inte upp förrän elva, fy vad skönt! <3 Fikade framför tv:n med en kopp varm chocklad och en fralla, sen har jag bara tagit det lugnt hela dan.
Ja glad lucia på er med :) Själv har jag varit lucia på avdelningen här ^^

Idag väcktes jag 06:15 av "Snart börjar Luciatåget!". Gick upp 06:30, kollade på Luciatåget på tv tills 06:45, det var sämst typ… :P Sen matade jag Peach, gav nytt vatten och åt en lussekatt med varm oboy för att stärka min hals. Sen sminkade jag mig och gjorde iordning mig för skolan, var i skolan runt 07:50 eller nåt… Kollade på ett luciatåg (som var superbra!) i skolan och sen har jag typ deppat resten av dagen.
Nu ska jag snart äta tacos (på en torsdag, otroligt) :P
#5: Men du fick lussebulle va? (A)

Vi har lyssnat på Luciatåg i kyrkan med skolan. Myyys!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Vi fick lussebullar, pepparkakor och glögg i skolan två gånger idag <3 Först när det var luciatåg på frukosten och sedan på Julshowen (Lillerudstradition).
Är två killar på skolan som är grymma på westernridning som hade uppvisning. Den ena har en arab och de har tävlat på internationell nivå och deltagit flera SM. Gick banor mellan bommar (backa, svänga backandes, stanna osv) utan träns och betsel. Den andra har själv skolat in sin häst (5 år nu). Som sagt - grymmt duktiga!

Kollade på luciashow i skolan ^^ Tråkigt xD
#5 ja det fick jag , fast jag åt den inte xD
Kollade på Lucia i skolan ^^ Tråkigt förutam att en "pepparkaka" slog haten i mikrofonen ;) Sedan gungade micken i takt med Tipp Tipp tapp.
Sedan fick vi samlas i A-hemmet (7A, 8A och 9A) och titta på när lärarna körde lucia xD
Fredrik - Musikläraren var Lucia
Gympaläraren Kjell var tärna. Och de kvinnliga lärarna var stjärngossar^^ Vi höll på att dö av skratt! xD (Detta var ju första året vi 7:or fick se lärarnas lucia tåg.. Fast de kör det varje år ^^)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#11: Men fy på dig. Det är ju jättegott ;)

Vi hade luciatåg i skolan. Jag var tärna fast igentligen skulle jag inte vara med för jag går i 8:an och 9:orna har luciatåget men alla 8:or fick vara med.
Hoppas att jag får var lucia nästa år.
#13 Hehe.. ja ;) Men just nu är jag inte hungrig eller sugen på nåt ;)
#16: Aw, men det blir du förhoppningsvis snart.. (:

Såå mysigt med lucia <33

Hade sista luciatåget på skolan i år. Min kompis var med, men jag missade det. Tog sovmorgon ist.
:D

Kollade på Lucia-tåget i skolan men stämmningen förstördes fort av störiga killar i klassen.