altan eller sovrummet?? :(
hej! min kanin bor nu på en altan som är kopplad till uterummet, vilket är jättestort och är solklart mer än 25 kvm. jag älskar ytan och allting men det finns en sak..
när han bor ute på altanen så får jag inte tillbringa lika mycket tid med honom och där på så får jag ju inte en lika bra relation som jag skulle ha om han bodde i mitt sovrum..
mitt sovrum är 6,6kvm ink möbler och 9,8kvm exkl möbler vilket är mycket mindre än altanen, men då får jag spendera mer tid med honom.. vad ska jag göra???
Du kan inte fixa så du kan ha med honom in i sovrummet när du spenderar tid där men att han annars bor i uterummet när du tex inte är hemma och under natten när du ska sova?
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#1: Bra idé, men det är kanske stor temperaturskillnad på vintern? Hur varmt är det i uterummet på vintern Mikans kaniner?
//
Lucille
Jag tänker också precis som maleficum, ha honom i ditt rum när du är på rummet. OBS det får inte bli för varmt, då riskerar kaninen att få värmeslag, ha en kylklamp eller något liknande från frysen den första veckan. Sen har han vant sig, men ha gärna ett fönster öppet så att det blir lite svalt inne i ditt rum!