imorrn händer det!! =))
Imorrn ska jag hämta min lilla teddy dvv hona =)) weee. Har väntat sen i våras på henne. ^^ . hade då bokat en unge som skulle bli i denna kull som föddes den: 6 okt -07 =)) Så hära länge har jag inte väntat på ett djur tror jag =) aaa. längtar tills imorrn att känna på den och gosa och sånt =))) hehe..

Vad KUL!^^
Japp. jätte roligt =) Har vart såååå tomt utan kaniner…
kuul , grattis <3 (:
Vad kul :D
men kom ihåg att låta henne vänja sig med sitt nya hem innan du håller på med henne för mycket :)
- Mvh Emma

Vad kul :D Grattis:)
mjo, vet det =) hehe.. ska bli roligt och se =) hehe. men kommer ju hinna och klämma på henne lite när hon ska in i transportburen ;P och sen över till hennes bur ;P

vad roligt :) grattis!
jättekul! grattis, har du någon bild? 

Har ägarna Hemsida? ;>
Åh gud så roligt :) Grattis
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
http://www.freewebs.com/granmor/tillsalu.htm Bumble heter hon där på sidan. =) Där finns det bild =)
Hennes hemsida: http://www.freewebs.com/granmor/

Vad kul!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#11: Har kollat där förr. Jättefina kaniner!
www.frihetenskaniner.se
Oja. Dom är jätte fina och söta =)

#2: Det förstår man. En gång kaninmänniska - alltid kaninmänniska! :)
www.frihetenskaniner.se

Vad roligt! :)
Vad roligt :)

Åh! Maja har så fina kaniner! Är lite sugen på hennes Precilla, men får inte fler kaniner förren till våren .. Men stort lycka till med din nya lilla :)

#18: Samma här. Tittar in på hemsidan då & då och kan inte låta bli att stanna till vid hennes bild. Så otroligt charmig!
www.frihetenskaniner.se
Jo det är nog så =) Fast jag har nyligen blivit en allt mera kanin människa =)
Oja. dom är så fina =). Precilla är jag också lite sugen på. Men har inte mera plats :D Plus att jag gillar Bumbles ena bror =) Men men, plats och plats. och pengar :P

#20 Det är lätt hänt när man hänger på KIF x)

Vad kul! :D

Kul :)

Vad roligt! Grattis :)
Vad roligt! Grattisgrattis :)
beeesviken. Bi j**eln har gått sönder! och jag har ring och kollat med flera om man får låna bil. Men nääääää. ingen kan låna ut en bil. så det vart inget imorrn *snyyyyft* men förhoppningsvis på söndag istället.

27# Vad tråkigt, Usch sånt händer när man verkligen Itne vill!
typ. jämt när något roligt ska hända så dyker det alltid upp något så det inte kan hända ;/. Så är det jämt för mig. Något som man verkligen ser fram emot! Osså händer det inte. Kände på mig att något skulle hända i sista minuten. ;( Och jag hade rätt. :(

Vad tråkit :/ Hoppas det löser sig ändå =)

Vad tråkigt! Håller tummarna för att det löser sig.
www.frihetenskaniner.se
hoppas det löser sig<3
- Mvh Emma
Hoppas det jag med. Tur man har tröst godis här ;( *suck* Svag man känner sig när man blir besviken. man tapapr lixom lusten ;/ Men men, ger inte upp än.
förstår att du är besviken *tröskram*
- Mvh Emma
tack =)
men men.. håller redan på att kolla efter en till kanin, ev en hane till Bumble. får väll fortsätta med det imorrn, och möblera om och göra fint i burarna =) Hoppas det är bättre väder imorrn så att det blir ljusare, och på så vis piggare =)
#36 vad skoj :)
- Mvh Emma
Japp =)

WEII<3 önskar er lycka till:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Tack tack =)
Blir ingen Bumble ;(. Bilen har inte fixat sig, och jag har inte hittad någon annan transport hjälp heller. Och jag tycker jag har kronglat tillräckligt mkt för maja i några veckor nu, så jag backade, eftersom det fanns flera intresserade. Eftersom jag ändå inte vet när transport kan ordna sig. Och nu har jag penga problem igen å :/. men får pengar den 19e. men det är för långt bort :(. hoppas hon inte blir allt för sur på mig och tycker jag är oseriös. Men finns ju inte så mkt jag kan göra åt detta nu. Har försökt med det mesta nu. Men har fått ångest nu å. Och dåligt samvete inför maja :(.
Oseriös är jag inte. isåfall skulle jag inte vänta så länge som jag har gjort på Bumble. Men det dyker alltid upp något i sista minute. Hoppas jag kan få köpa en kanin utav henne någon annan gång. När det är lite bättre tider. Och inte så mkt problem som skulle uppstå. ;(
vad tråkigt :( men hoppas det löser sig!
Jo det löste sig. Verkade som om hon inte vart sur =) och jag kunde på köpa en kanin utav henne en annan gång =) skönt. =)
vad bra :)
Vad bra ^^
vad bra att det löste sig :)