Selar
Någon som säljer delar/koppel? Vill gärna köpa 1-2 st
Har sett att det finns väldigt mycket privatpersoner som säljer selar och koppel på Instagram, så mitt tips? är att kolla där☺️
✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨
#1: tyvärr har jag inte instagram (får inte ha det av mina föräldrar är för liten heh, jag är yngre än 15 men äldre än 10 iaf) så köper härifrån istället
#2: om du inte hittar här så finns det delar i många djuraffärer. Ett märke är Trixie.
//
Lucille
#3: tack!
Hej! Hur stora selar är du ute efter? Jag har två stycken fina som jag vill bli av med, inklusive koppel :) De passar mina kaniner som väger ca 2 kg. Det går att ställa in storleken men det går nog inte med så jättemycket mindre.
- Redigerat 2021-05-04 08:35 av sp0ngeb0b
Jag beställde ett sele och koppel härifrån: https://sarasselar.weebly.com/
Det är dyrare än i djuraffären eller begagnat, men man får det som man vill ha det.
Om du vill veta din kanins storlek så ta ett måttband och mät runt bröstet/magen ganska högt upp. Detta är alltså bröstmåttet och djuraffärer nämner det ofta när de säljer selar. Om det står M, S eller dylikt kan du fråga vilket mått det motsvarar.
//
Lucille
#5: de är nog perfekta! vad är priset på dom? ska fundera lite men jag kan återkomma lite senare typ vid 14:30 om det är okej