OT: Inte aktiv
Hej
Jag kommer inte vara aktiv här på ett tag framöver då jag ligger på sjukhus.Har ju inte varit på aktiv då på ett tag men det är för att jag inte har mått så bra ! Men nu får jag hjälp så jag blir frisk :)
Sköt om er :) <3
Okej, ha det bra, kommer sakna dig :)<3

Ha det bra<333
Kommer att sakna dig<3333

Ha det så bra! Kommer att sakna dig<3 Krya på dig!:)
Ha det bra, Krya på dig <3 (:

krya på dig :) <3
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Ha det så bra och krya på dig :)

Krya på dej<3 Du blir snart bättre ;)
Vi kommer alltid finnas här för dej ;)<3
Krya på dig ! :,)
Krya på dig! :)
Tackar :* Är nu på lekterapin :) Suveränt att det finns :D Dom har ju internet ;)
#10: Haha, vad bra!
Kul att du är inne, får man fråga vrf du ligger på sjukhus,?
du behöver inte berätta om du inte vill
Jag har anorexia. Får mat genom en slang i näsan.

Åh :( Krya på dig!
#13: Det var ju inte så bra. ;o Krya på dig.
Det va ju inte Bra :( Krya på dig jätte mycket <333
jag åxå fått mat slang igenom nästan :/
Åh tråkigt , hoppas du blir frisk snart =/
#13: Men gud o_O Fy, stackare <3 Skynda dig att bli frisk.. :)
Krya på dig <33 Kommer sakna dig (undrarde varför du inte va inne så mkt) :)

krya på dig! ^^ <3
#10: Super ju :)
#20 nää, Super duper (:
<333
- Mvh Emma

Krya på dig jättemycket! :( Anorexia är jättehemskt, har själv varit gränsfall. *kram*

Krya på dig! *kram*
Har varit nära att få anorexia men nu är jag värsta fetmabomben istället. Har gått upp massor ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Hoppas du blir bättre!<333
krya på dig ! Hoppas du blir frisk sanart!!
vad är anorexia?

krya på dej :)..
Krya på dig! Hoppas du blir frisk snart! kommer sakna dig super mycket .. :')
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#26 - Anorexia är ätstörningar kan man säga:) Man blir smal som en sticka och äter typ inget. Lite dålig på att förklara men men .. ;) Hoppas det gick bra att jag svarade Huldisen:) <3
#26: Kan också lägga till att man också ser sig själv som tjock, och vill bli smalare.

Sedan finns det bulimi också, men det är en annan sak, fast det är ganska likt anorexia.
www.frihetenskaniner.se
Krya på dig :)
du kommer saknas, krya på dig :)
#31 - Ja, typ. När man har ätit känner man sig jättetjock så man går och spyr upp maten igen. Också en slags ätstörning. Det är ju som anorexia fast man spyr.
#35; Anorektiker (heter det så) kan också spy.. Fast ofta äter de inget innan, utan bara spyr.. (då är man dock en bit in i anorexian)
Usch.. Jag vill då verkligen inte få den sjukdomen! Men är rädd jag är på väg in i den :/
Krya på dig!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Krya på dig gumman <3 Vi saknar dig!
Tack snyggisar <3
Ja ätstörning är när man ser sig själv i spegeln ich man ser så ful och tjock ut. Fast man egentligen är jätte smal ! Och man går och spyr upp maten efter man har ätit.
Åh. Krya på dig så jättemkt! <3
Och även om du blir så pass frisk så du snart får komma hem så hoppas jag att du börjar äta bra & få en annan syn på dig själv också <3

Hur länge kommer du stanna på sjukhuset & hur länge har du varit där?
Kram :)
www.frihetenskaniner.se
Jag har varit här sen lördags och vet inte när jag får komma hemma . troligen när jag börjar äta själv ;)

*kramar gumman*
Åh, krya på dig <3 Hoppas verkligen att du blir bättre snart!
*kramar*<33
- Mvh Emma

Oj stackarn :( , Min mamma har också anorexia och jag förstår att du tycker att det är jobbigt , hoppas verkligen på att du kommer bli bättre och bli av med den dumma sjukdommen .. *kram* <3

Stackarn! Krya på dig! ;D