Sökes Blå BJ hona
Hej, jag undrar om där är någon som har en blå belgisk jätte hona till salu? Gärna i skåne eller om transport kan ordnas.
Mvh Susanne
Putt (:

putt
putt
putt
Men herregud!! Sluta putta upp tråden!!!
Iram på forumet har blåa jättar, hör med henne. Hon bor dock i dalarna.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Precis som MarHai sa, ni måste inte putta upp en tråd efter 3 minuter, det är helt onödigt.
Lycka till med att hitta en :)
- Mvh Emma

Lycka till med att hitta en!:)
www.storakaniner.se dom bor i skåne, dom har dock haft problem med sitt internet tror jag så det har inte uppdaterats på deras hemsida, men du kan ju ringa och höra :)
Lycka till med att hitta en!

Vad heter de nu… kråkbackens eller något liknande är ju där nere, o har riktigt fina Bjs :)
#10 Det är Iram som har den uppfödningen :)
#11: Precis. :) Och hon finns i Dalarna. :)
såg inte att tråden nyss var uppputtad.

#11 nehepp, då var det inte dem jag menade >.< hum… k…. k…. öhh xD Nej men det ska ju finnas en i närheten av hässleholm! Iof vet jag en annan tjej som har bjs där men hon har bara härstamning på sina, men det är en annan tjej -.- aja, kolla på skafs hemsida istället, mkt enklare ;)

Tack för att ni puttar :D
#11 Det gör inget för min del om det bara är härstammning. Så vet du någon så får du gärna säga till.

#14 Åhh, vet vilken du menar…. hmmm…. klockargården? nåt i den stilen tror jag.

#16 klockaregården kommer de jättarna jag har ifrån. Hon har inga kaniner till salu för tillfället och jag tror bara hon har en blå hane.

#17 ja det är de jag menar! :D tråkigt att de inte hade några till salu nu då tyvärr…

putt

Tja, det finns eventuellt blått här men det blir ju tyvärr värre med transporten….
/M