Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 893 ggr
elmo
0

Sökes Blå BJ hona

Hej, jag undrar om där är någon som har en blå belgisk jätte hona till salu? Gärna i skåne eller om transport kan ordnas.

Mvh Susanne

[Niike]
0

Putt (:

Pinacoladas
0

putt

Jojsan
0

putt

aliciia
0

putt

MarHai
0

Men herregud!! Sluta putta upp tråden!!!

Iram på forumet har blåa jättar, hör med henne. Hon bor dock i dalarna.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

KvirrZ
0

Precis som MarHai sa, ni måste inte putta upp en tråd efter 3 minuter, det är helt onödigt.

Lycka till med att hitta en :)

- Mvh Emma

Ellen95
0

Lycka till med att hitta en!:)

[Quellii]
0

www.storakaniner.se dom bor i skåne, dom har dock haft problem med sitt internet tror jag så det har inte uppdaterats på deras hemsida, men du kan ju ringa och höra :)

sputtnick_plexus
0

Lycka till med att hitta en!

Trasdocka
0

Vad heter de nu… kråkbackens eller något liknande är ju där nere, o har riktigt fina Bjs :)

[Quellii]
0

#10 Det är Iram som har den uppfödningen :)

Zvintos
0

#11: Precis. :) Och hon finns i Dalarna. :)

Jojsan
0

såg inte att tråden nyss var uppputtad.

Trasdocka
0

#11 nehepp, då var det inte dem jag menade >.< hum… k…. k…. öhh xD Nej men det ska ju finnas en i närheten av hässleholm! Iof vet jag en annan tjej som har bjs där men hon har bara härstamning på sina, men det är en annan tjej -.- aja, kolla på skafs hemsida istället, mkt enklare ;)

elmo
0

Tack för att ni puttar :D

#11 Det gör inget för min del om det bara är härstammning. Så vet du någon så får du gärna säga till.

Timotej
0

#14 Åhh, vet vilken du menar…. hmmm…. klockargården? nåt i den stilen tror jag.

elmo
0

#16 klockaregården kommer de jättarna jag har ifrån. Hon har inga kaniner till salu för tillfället och jag tror bara hon har en blå hane.

Trasdocka
0

#17 ja det är de jag menar! :D tråkigt att de inte hade några till salu nu då tyvärr…

elmo
0

putt

Iram
0

Tja, det finns eventuellt blått här men det blir ju tyvärr värre med transporten….

/M