Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 726 ggr
Bianca Songcastle
0

Kaninsnack

Hej!
Fick en idé från ett annat forum Ridsport iFokus där de har Hästsnack. Och då tänkte jag..Då kan ju vi ha kaninsnack! :D Så skriv på alltihopa.

✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨

sp0ngeb0b
0

Vad innebär kaninsnack?

[EM_L]
0

Jag antar att man pratar om kaniner och bara har ett vardagligt snack om sina kaniner?

Bianca Songcastle
0

Ja typ så :D Ni kan kolla på tråden hästsnack på ridsport fokus så kan ni se. <3

✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨

sp0ngeb0b
0

Aha! Då förstår jag! Jag kan väl försöka börja då, haha. Jag har två frigående kaniner. Just nu håller vi på att kaninsäkra sista rummet i lägenheten, och det verkar nästan som att de har hört oss prata om det för de har verkligen försökt "bryta sig in" där många gånger sen vi började igår haha. Så de kommer nog vara glada när de väl får komma in där :D

[EM_L]
0

Det har gått nästan ett år sedan jag fick hem Bevies. Och han har bara blivit mer och mer social genom månaderna som har gått.

Nu på kvällarna vilket är en tid då jag brukar sitta och lyssna på musik och skriva eller något annat på datorn, så brukar han putsa mina byxben och så får han komma upp i mitt knä.

Blir en hel del gos och mys där han några minuter senare bestämmer sig för att det är hans tur att putsa min tröja och armar <3

PellePlopp
0

Hej! Jag hämtade min Pelle i fredags! Han är en belgisk jätte på snart 5 månader som jag har frigående i min lägenhet. Världens gulligaste och han blir bara mer och mer bekväm här hemma!

Dock har jag ett problem som jag går och tänker på… Jag oroar mig ständigt för att Pelle kommer känna sig ensam när jag jobbar. Tiden jag inte jobbar så är jag hemma i princip hela tiden. Det jag funderar på är att skaffa en kaninkompis, däremot måste jag kastrera Pelle först i så fall. Kruxet är att ifall jag ska iväg någonstans så är Pelle inte så svår att ta med, men om jag skulle ha två kaniner så blir det genast mycket krångligare att ta med dem då jag måste bära på två burar, däremot så klarar de ju sig längre tillsammans om de är två stycken.

Vet inte om denna fråga hör hemma här men jag tänker att jag slänger in den här ändå. Ni som har erfarenhet av både 1 och 2 kaniner får gärna komma med tips? till hur jag ska göra :)